Senaste nytt

Kolla ert Sol Melia (MAS Rewards)-konto!

gdaily

Medlem
Jag har försökt flytta "mina" poäng till något FF-konto. Det går inte om jag så försöker med dynamit, de har väl (äntligen) lärt sig av sina misstag.
 

Homer

Medlem
Bokade ett hotell för ett tag sedan men hade inte tillräckligt med poäng så jag blev tvungen att
lägga till €6, då visade sig att man fick en voucher på €10 (att använda i bar restaurang) när man
bokade på melia.com. (räckte till 4 San Miguel på det hotellet)
Häromdagen slängde de in ytterligare 10.000 så jag bokade återigen ett hotell, denna gång fick
jag lägga till lite mer, men då fick jag i gengäld en voucher på €20 :D
 

Jay

Medlem
Hade äran att bo på Melia Don Pablo i Torremolinos för några veckor sedan. Mina farhågor om ett sunkigt charterhotell över träffades med råge och jag var mycket nöjd med vistelsen. Vid incheckning blev vi uppgraderade till någon form av deluxe-rum (oklart vad för extra det förde med sig) av den mycket trevliga receptionisten Juan Bonito som accepterade ett utgånget körkort istället för pass samt tilltalade vår kollega "Chans" (Hans heter han till vardags). Oklart om uppgraderingen berodde på silver statusen hos Melia(krävs mig veterligen diamantnivå för att få dessa u.g) eller på grund av min kollegas bekantskap med marknadsföringsdirektören (genom arbetsgivaren Hall AG).
 
Toppen