Senaste nytt

KLM ny business klass 2013

Magino

Medlem
1A verkar ju helt klart vara en plats många kommer bråka över på 747an. Stolen i sig ser mycket bra ut fast jag håller med om den ljusblå inte ser så snygg ut, i alla fall inte på dessa bilder.
 

Jacob

Medlem
Stolarna ser möjligtvis något smala ut men svårt att bedöma från pressbilder. I övrigt en klar förbättring mot nuvarande World Business Class stolen som inte tillhör någon av mina favoriter.
 
Ser ut som United stolen som jag tycker är riktigt bra, om än lite mjuk. Gamla KLM stolen är också ok för en non-lieflat, och som bolag tycker jag de levererar bättre än SAS i alla fall i Business. Har några porslinshus här hemma - nice touch!
 
de stolarna visade upp för vissa anställda redan 2010.
De har tagit den goda tiden på sig att bestämma sig.

EDIT: And its about damn time....det har gått långt när man som KLM anställd väljer annat bolag att flyg med privat.. :)
¨
 
Ser ut som United stolen som jag tycker är riktigt bra, om än lite mjuk. Gamla KLM stolen är också ok för en non-lieflat, och som bolag tycker jag de levererar bättre än SAS i alla fall i Business. Har några porslinshus här hemma - nice touch!
Stolen er av typen Diamond av B/E Aerospace, de samme som United har på sine ex-Continental maskiner.

En artikkel fra KLM.com: KLM Continues to Invest in Its Customers
 

Homer

Medlem
Enligt FT verkar första rutterna bli JFK i sept. och CUR i okt.

KLM-new-business-class-747.jpg

KLM-current-business-class-747.jpg

Exclusive: KLM's new business class layout revealed - Business Traveller
 

Olwi

Ny medlem
Stolen finns att titta på i KLM lounge 52 i Amsterdam för den som råkar gå förbi. Tyget var dock brunt och inte blått som i bilderna ovan. Jag hann inte titta närmare på den men den såg ganska smal ut, i övrigt verkade det finnas mer förvaringsutrymme än i den nuvarande stolen
 
Toppen