Senaste nytt

Kanske inte spännande men det händer inte på Arlanda...

När jag för några år sedan reste runt i USA råkade jag ut för en liten olycka. VI hade varit i Napa Valley och sista timmarna spenderades i ett outlet. Precis innan vi ska köra till SFO som tar runt 1,5 timmar behöver jag gå på toaletten. När jag sedan ska öppna toaletten gick det så illa att jag skar upp ett sår. Det blev sjukhus istället för flygplats. När sedan läkaren, en mycket skicklig sådan sytt ihop handen (blev kanske 4 stygn) så var det illfart till flygplatsen. Inte nog med att vi hade ont om tid, vi skulle även lämna hyrbilen i SFO. Lämnat bilen, rusar med våra väskor in i terminalen. Vi kommer till Southwest incheckning 5 minuter innan STD, vi hade enorm tur. Kärran var sent inkommande så vi hann med. Bra jobbat Southwest. Vi blev 30 minuter sena vilket räddade oss. Då jag hade handen i bandage räknades jag som "invalid" varav jag och min sambo kunde boarda först....:), det blev plats 1c för mig.

Om sedan de 4 dagarna i ett stekhett Las Vegas där jag hade svårt att bada, fick inte doppa handen i vatten. Den delen blev inte som jag hade väntat mig. Men, med flyget hann vi alla fall.....;););););););)
 
Toppen