Senaste nytt

Kan inte logga in på sas.se

pswe

Medlem
Problemet kvarstår för mig. Kan logga in i appen och på den internationella sidan men inte på svenska sidan.
Har bytt lösenord, kortat av det och har inga skandinaviska tecken inblandade, inget hjälper.
Talade med SAS precis och de är medvetna om problemet och agentens tips var att vänta några dagar....
 

inka

Medlem
Problemet kvarstår för mig. Kan logga in i appen och på den internationella sidan men inte på svenska sidan.
Har bytt lösenord, kortat av det och har inga skandinaviska tecken inblandade, inget hjälper.
Talade med SAS precis och de är medvetna om problemet och agentens tips var att vänta några dagar....
Samma sak för mig, återställt lösenord och bytt till kortare lösenord, går fortfarande inte att logga in på sas.se, avvaktar några dagar och ser om det fungerar då....
 

Flytoheaven

Medlem
Nån som verkligen skitit i det blå skåpet vid migreringen till den nya sidan.. Enl kundtjänst idag så arbetar det 24/7 för att lösa problemet. Har väl gott två veckor nu sedan problemet började.

Ett tips för er som inte vet så funkar det bättre att logga in via flysas.com. Dock så går det inte att använda voucher utställda i SEK på den internationella sidan av erfarenhet :)
 

Rokkoko

Medlem
För egen del kommer jag in på webbplatsen men inte i appen. Det ska gå att använda mejladressen som username men icke. Har testat att byta lösenord och ominstallera appen men inget hjälper.
 

Nightfly

Medlem
Är det någon som har löst det här problemet? Jag kommer in i appen, men där kan man ju inte göra så mycket. Har inte kunna logga in på hemsidan (inte flysas heller) på ett tag, sedan fungerade det helt plötsligt i morse, men nu fungerar det inte igen...
 

pswe

Medlem
Är det någon som har löst det här problemet? Jag kommer in i appen, men där kan man ju inte göra så mycket. Har inte kunna logga in på hemsidan (inte flysas heller) på ett tag, sedan fungerade det helt plötsligt i morse, men nu fungerar det inte igen...
Olöst även här. Appen ok. Hemsidorna funkar inte. Tidigare fungerade den internationella sidan för mig, men nu senast var den uppdaterad i utseende och slutade därmed fungera...
Ombord har det fungerat via viasat sidan men inget annat.
 

Thocar

Medlem
Olöst även här. Appen ok. Hemsidorna funkar inte. Tidigare fungerade den internationella sidan för mig, men nu senast var den uppdaterad i utseende och slutade därmed fungera...
Ombord har det fungerat via viasat sidan men inget annat.

Hade samma problem, provade då att bara byta ut Å, Ä och Ö i lösenordet mot andra bokstäver/tecken, kunde sen logga in på sas.se och flysas.com :)
 

Maja

Medlem
Jag kan logga in, men kan ej lägga till bonusnummer i en befintlig bokning, får väldigt ofta 502-fel.
 

Nightfly

Medlem
Jag har lyckats ta mig in via appen genom att trycka på "rebook or cancel" i en bokning och sedan låta den länka över till hemsidan ("take me there"). Då har det funkat att logga in.
 
Toppen