Kan inte logga in på sas.se

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Flyer722, 29 November 2020.

1. Man kan väl använda anv namn, EuroBonus och e-post ? SAS classic stödjer dock bara Anv namn

2. 011430121

011430121 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det måste var hårt tryck på hemsidan med alla utsålda 737-700

Delayed, Berglund, Simon90 och 2 andra gillar detta.
  3. Simon90

Simon90 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kommer fortfarande inte in (förutom via appen). Har testat olika webbläsare och att rensa cookies samt olika datorer etc. Hoppas att de löser det snart.

4. Big Birger

Big Birger Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kommer inte heller in. Knappen "Logga in" blir grå, och förblir grå. Inget händer.

5. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inga problem via IPad/Safari.

6. Jonas F

Jonas F Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det fungerar inte för mig heller i Chrome på nya sas.se. Däremot fungerar det på flysas.com men bara om jag inte har försökt på sas.se precis innan. För då fungerar det inte där heller. Om jag väntar en stund och provar på flysas.com fungerar det dock ingen...

7. Taggen

Taggen Medlem

Enligt Frequent Flier forumet på Facebook så beror problemet på att SAS har bytt lösenordspolicy till 8-14 tecken och skiter i att informera om detta så prova att byt lösenord till 8-14 tecken.

Simon90, Big Birger och Mattias Holmén gillar detta.
  8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Är det vanligt att företag har begränsning på hur långt ett lösenord får vara? 14 tecken låter rätt lite enligt mig.
    Är det alltså så att har man inte ett lösenord i detta spann så går det inte logga in? Facepalm på den...

9. Jag har 49, och hade innan även innan bytet, och det funkar.

10. Taggen

Taggen Medlem

Ja, det är informationen som hade kommunicerats när support kontaktades men det kanske räcker att ändra lösenord.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!