Senaste nytt

Kan inte logga in på sas.se

Flyer722

Medlem
Snabb fråga
Blir blankt när jag trycker på logga in knappen, upplever någon annan samma problem? Behöver bränna en del poäng som går ut snart.
 

nili

Medlem
Har inte haft problem med att logga in däremot med att boka med poäng ända sen i fredags. Då fick jag i sista steget upp "Error nor valid frequent flyer number" eller liknande. I går fick jag på boknings-sidan "Sorry, something went wrong when we were processing your request..." och slutligen idag "Sorry, it is not possible to book flights using points right now. We are working on getting this fixed as soon as possible." Men jag kan som sagt logga in och söka vanliga biljetter. Har också 2st 2-4-1 som går ut i morgon
 
Nu "jobbar" dom på det :)

upload_2020-11-30_11-3-54.png
 

helgonet

Medlem
Har också försökt boka poängresa under helgen, ringde "Guldsupporten" igår och de sa att SAS.se blev utsatt för en "hackerattack" i fredags. Om det inte var ett lyckat intrång så borde väl miljön tagits upp redan, eller så vet man inte vad som hänt och verifiering pågår. Igår sa de i alla fall att de trodde det skulle vara löst till idag eftermiddag.
 

011430121

Medlem
När var det SAS Eurobonus skall bli ett eget bolag?
Kan det bero på detta att man inte kan boka poängresor med SAS?
Jag skulle behöva komma till Skelefteå på fredag tur och retur, med vändande flyg.
Pling @IPC_Mataveri @Tommy
 
Toppen