Kampanj: Få 13000 poäng med Fortum El

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av samet, 11 Maj 2019.

1. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    13.000 vid start låter som en jäkla bra deal!

2. Big Birger

Big Birger Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Berglund gillar detta.
  3. Sir Lemon

Sir Lemon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ngn som vet hur lång karenstid som gäller för nytecknande, dvs hur lång tid efter senaste gång man haft samma avtal men sagt upp det?

FilipJ gillar detta.
  4. Emil123

Emil123 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    6 månader

Norla och Sir Lemon gillar detta.
  5. Big Birger

Big Birger Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jodå. Det fungerade. Fick bekräftat idag via chatt att jag har 0 månaders bindningstid och 2 månaders uppsägningstid. Besvikelsen när jag inte ens behövde tjafsa och visa sms:et jag fått från kundtjänst tidigare som bevis.

Så nu testar jag "Tibber" utan bindningstid. Kan bli kul att följa elpriset per timme i deras app. Ingen bindningstid, så jag är öppen för nya kreativa möjligheter. Spänning i elbranschen.

Magnus Lindskog, RollingStone, CMH och 1 annan gillar detta.
  6. RollingStone

RollingStone Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har precis börjat köra Tibber from slutet på januari. Än så länge funkar allt bra och de hade en bra värvningskampanj där både den som bjuder in och den som blir inbjuden får 500 kr att handla för i deras webshop.

Big Birger, Brandten och Berglund gillar detta.
  7. SK4628

SK4628 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Beställde själv precis via Fortums hemsida och fick bekräftelsemejl att avtalet är tillsvidare. Helt klart en attraktiv deal!

8. djmanosv

djmanosv Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är redan kund av Fortum men försökte ansöka via Fortums / SAS websidan

Fick svaret :
    Kod:
    Det avtal du tecknat via vår hemsida är en kampanj som enbart gäller nya kunder till Fortum, då du är kund idag har avtalet inte blivit godkänt. Självklart har du möjligheten att teckna ett SAS eurobonusavtal ändå, men då ser villkoren lite annorlunda ut.

Det SAS Eurobonusavtal du har möjligheten att teckna har samma elpris, inköpspris utan påslag. Men månadsavgiften är däremot ordinarie 89kr/månad och som nuvarande kund får du tyvärr inte några välkomstpoäng men självklart 250poäng/månad löpande så länge du har avtalet. Bindningstiden på avtalet är 12 månader och uppsägningstiden därefter är endast 2 månader.

Om du önskar att vi lägger in det ordinarie SAS Eurobonus-avtalet till dig så behöver du bara svara på det här mejlet.

Om du har fler frågor är du hjärtligt välkommen att kontakta oss på telefon 020-46 00 00 eller via e-post kundservice@fortum.com

Vi värnar om våra kunders integritet. Läs mer om detta i vår integritejavascript:void(null);tspolicy som finns på www.fortum.se/samtycke

9. LasseFoppa

LasseFoppa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag skaffade dealen via sajten i går stod det tydligt att det inte är någon bindningstid. Helt plötsligt en väldigt attraktiv deal. Fortfarande 10000 i sign on-bonus.

ekf gillar detta.
  10. Skogi

Skogi Medlem

Land:
    Sverige Sverige

Gav mig också in i leken, men väldigt noggran med att dokumentera allt. Känns spontant för bra för att vara sant.

Dawes och Cristoffer Cedergren gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!