Senaste nytt

Kampanj: Ansök om SAS Amex Premium senast 11 Juli 2019 och få 30 000 extrapoäng i välkomstbonus

jumbooze

Medlem
Var detta en kampanj där både inbjudaren & personen som ansökte om kortet fick 30k poäng eller var det bara vid signup rätt upp & ner? Brukar det kunna vara extra poäng på kampanjer för båda med extra poäng om så inte var fallet denna gången?
Detta var bara signup bonus inte referal så vitt jag vet, jag tog denna mest för att säkerställa MC Fly premium nivån.
 

Undrar

Medlem
Kom upp i 45k spend i förrgår, men inte sett till bonuspoängen. Verkar ju ha gått väldigt fort för andra att få....ska man oroa sig för att något är fel?
 

micke

Medlem
Kom upp i 45k spend i förrgår, men inte sett till bonuspoängen. Verkar ju ha gått väldigt fort för andra att få....ska man oroa sig för att något är fel?
Jag fick först min bonus i samband men månadens vanliga poäng. Var själv lite orolig att min bonus uteblivit men det löste sig.
 

NotRyan

Medlem
Jag börjar storböla av de antydningar jag ser i den här tråden. Om man inte tillhör den lilla lilla kretsen av personer som tjänar in många fler poäng än vad man klarar av att göra av med, så är det spöstraff på att köpa muffins eller chokladbitar för poängen. Om ni har för många poäng, alternativt för få poäng för att få till något vettigt så kan jag bjuda in er till min pointsharing-grupp. ;)
 
Toppen