Kampanj: Ansök om SAS Amex Premium senast 11 Juli 2019 och få 30 000 extrapoäng i välkomstbonus

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Mikael S, 4 Juli 2019.

1. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Detta var bara signup bonus inte referal så vitt jag vet, jag tog denna mest för att säkerställa MC Fly premium nivån.

2. Undrar

Undrar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kom upp i 45k spend i förrgår, men inte sett till bonuspoängen. Verkar ju ha gått väldigt fort för andra att få....ska man oroa sig för att något är fel?

TheTravelGuy gillar detta.
  3. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick den igår, dan efter betalningen gjorts.

TheTravelGuy gillar detta.
  4. Sebastian.k

Sebastian.k Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick bonus poäng i går så fort jag nådde kampanj spend. Dvs efter 2-3 dgr satt extra poäng på kontot.

Bra jobbat Amex!

5. micke

micke Medlem

Jag fick först min bonus i samband men månadens vanliga poäng. Var själv lite orolig att min bonus uteblivit men det löste sig.

6. J S

J S Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick bonusen 2-3 dagar efter att spenden nåtts, inga problem.

7. Kimmen00

Kimmen00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, fick bonusen bara nån dag efter spend uppnåtts. Smutt

8. Immortalis

Immortalis Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som vet om det går att hitta någon kampanj på antingen Amex Elite eller Premium?

9. NotRyan

NotRyan Medlem

Jag börjar storböla av de antydningar jag ser i den här tråden. Om man inte tillhör den lilla lilla kretsen av personer som tjänar in många fler poäng än vad man klarar av att göra av med, så är det spöstraff på att köpa muffins eller chokladbitar för poängen. Om ni har för många poäng, alternativt för få poäng för att få till något vettigt så kan jag bjuda in er till min pointsharing-grupp. ;)

aruba1 och Mattias Holmén gillar detta.
  10. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inga kampanjer för tillfället, men det brukar ju dyka upp värvningskampanjer med 25% extra poäng med jämna tillfällen så inom ett par månader kommer säkert en ny.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!