Kampanj: Ansök om SAS Amex Premium senast 11 Juli 2019 och få 30 000 extrapoäng i välkomstbonus

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Mikael S, 4 Juli 2019.

1. RollingStone

RollingStone Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra tips. Tyvärr fick fick jag väldigt mkt både på jobbet och privat denna vecka så missade helt att ansöka innan 11/7. Riktigt slarvigt av mig. Förhoppningsvis dyker det upp liknande kampanj i närtid. Såg att jag bara är 10 000 kr ifrån att få min voucher på Elite betalkort så detta hade varit perfekt.

Brandforce gillar detta.
  2. Gargamel

Gargamel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bjud in en bättre hälft (om det finns) till Classic som sedan bjuder in dig till Elite kreditkort. 18k + 18k (ev 6k + 6k för 10k spend på Classic minus 1000 för 10/100kr) = 36k (ev 47k) med ett point sharing konto.

Last edited: 13 Juli 2019
    RollingStone gillar detta.
  3. RollingStone

RollingStone Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Strålande idé, så får det bli. Tack för grymt tips! Hade funderat på att bjuda in min sambo till Elite kreditkort men vill stå själv som huvudkontohavare. Går vi via Classic som du säger så kommer vi runt det problemet + får in en extra dos med poäng.

4. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon som har spenderat 45k och sett någon Bonus?
    Har precis kommit upp i 45k reserverat på det kortet nu så det är lite tidigt för min del

Mattias Holmén och Doffart gillar detta.
  5. Alf

Alf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är väl så att man har tre månader på sig med att få ihop 45k eller måste det vara 15k per månad?

6. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Lär vara att man bara ska komma upp till 45k innan det gått 3 månader.

Alf, jumbooze och Tonton gillar detta.
  7. Tonton

Tonton Medlem

Inte personligen (då jag tyvärr inte är med i kampanjen) men jag har vänner som har fått bonusen :)

8. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan du redogöra för hur lång tid efter spend den kom samt på vilket sätt? Direkt från sas till EuroBonus eller på kontoutdrag hos AMEX?

jumbooze gillar detta.
  9. Gargamel

Gargamel Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För mig så syntes det först på Eurobonus sammaställningen på Amex. Dock var det välkomstbonusen vid vanligt rekrytering och inte den här kampanjen men bör inte vara någon skillnad.

10. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det var just det som var min tanke att eftersom detta var en SAS kampanj kanske det betalas ut på annorlunda sätt, eller i västra fall inte alls utan bråk. Det stod ju faktiskt ingenting om denna Bokus när man var på AMEX hemsida och ansökte om kortet, därav mina funderingar.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!