Senaste nytt

Kampanj: Ansök om SAS Amex Premium senast 11 Juli 2019 och få 30 000 extrapoäng i välkomstbonus

Canadien

Medlem
Problemet är väl att Amex inte behöver driva något utan bara låta bli att ge poäng. Det är ju den kortinnehavare som känner sig felbehandlad som behöver driva sin sak.

Amex brukar inte jobba så enligt min erferehtet. Alltid fått poäng som det ska även om det strulat någon enstaka gång och jag fått ringa dem.
 

Sebastian.k

Medlem
Beställde Amex elite i måndags, kom idag på posten.
Vid registrering och aktivering av kort i Amex appen uppdaterades även sas eurobonus kontot med 20k baspoäng samt ett sms från sas med samma info.

Mycket bra och snabbt hanterat av både Amex och SAS. Hatten av.
 
  • Gilla
Reactions: M.K

Gargamel

Medlem
Tufft att vara ny i poängträsket, eller rättare sagt ny på Elite, behöver de 45k för min 241 annars hade jag nog tagit ett Premium. 27750 ( jämfört mot att spendera 45k på elite) poäng för 0 kr och en UC är inte helt fel :)
 

jumbooze

Medlem
Blev ett Premium Kredit för att dryga ut poängkassan&plussa på min MC Premium status och
komplettera mitt Amex Elite Betal som snart har triggat voucher 2.

Blir kanske ett Elite Kredit till nästa år om jag kan säga upp det och behålla mitt Elite Betal framledes, föredrar betalkortet även om det ger mindre poäng på spend.

under 4 timmar kvar nu... nedräkningen har börjat :rolleyes:
 

Undrar

Medlem
Det här vet säkert nästan alla men det är inte "riktiga" baspoäng man får utan enbart statusgrundande poäng. Poängen kan alltså inte användas till att betala bonusresor, eller muffins, utan räknas bara in för att uppnå status.
Här syftar du på att registrera kortet, hoppas jag? Inte den kampanj som avses här i tråden?
 
Toppen