Kampanj: Ansök om SAS Amex Premium senast 11 Juli 2019 och få 30 000 extrapoäng i välkomstbonus

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Mikael S, 4 Juli 2019.

1. pqvst

pqvst Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Så verkar det vara

2. Johan Gott

Johan Gott Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha :D Bästa friskrivningen jag läst på länge!

Taggen gillar detta.
  3. Migato

Migato Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som fått någon insikt om det går att kombinera med värvning? Verkar vara dubbla budskap?

4. Johans00

Johans00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Går ej

Chrisse och Migato gillar detta.
  5. andreash

andreash Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar vara lite olika bud? Eller måste man använda sig av länkarna från SAS någon postade tidigare i tråden?

6. Brandforce

Brandforce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Till mig var de iallafall väldigt tydliga med att verkligen gå genom SAS-länken. Den övervägande åsikten verkar vara att det inte går att värva, vilket jag personligen också tycker verkar vara rimligt.

andreash och Tonton gillar detta.
  7. Johans00

Johans00 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag antar det, kollar man på inlägget från @Tonton tidigare i tråden så ser man att alla länkar slutar med ''cpid'' och några siffror vilket jag gissar står för Campaign ID.

Last edited: 9 Juli 2019
    andreash och Brandforce gillar detta.
  8. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blev en ansökan om ett Premium-kort till slut. Har snart klarat av mina två vouchers på Elite-kortet så borde inte vara några problem att lägga 45k spend på ett nytt Premium-kort. Skulle ju rent av kunna betyda att det blir 3 vouchers i år, fast då måste nog spenden skruvas upp lite väl mycket. Vi får se vad som händer.

Brandforce och Johans00 gillar detta.
  9. Taggen

Taggen Medlem

Anmäld. Nu kör vi mot 7 vouchers. Ingen målvakt behövdes denna gång.

10. MXP

MXP Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Passande nog nådde jag precis 300k på Elite och då blir detta ännu härligare. Är det "bara" att gå via länken på hemsidan och ansöka och allt är frid och fröjd eller är det någon bonus jag missar?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!