Senaste nytt

Kampanj American Express 25% extra värvningspoäng t.o.m. 11 november 2020

John Rambo

Medlem
Hur snabbt efter man är över de 30k brukar 30k poäng trilla in? Varit över några dagar
I ”Vanliga fall” så kan man se i sin app hur mycket som är på ingång; jag ser nu att mina bekanta har skaffat kort, vilket den påvisar genom summan som kommer inkommande månadsskifte. Det står under ”tillgänglig kredit” i detta fall . Vet inte om det gäller även de 30k.
 
Jag gick över 15k spend förra veckan.
Fick mina första 15 000 poäng någon dag efter det. En får se hur länge man får vänta på de resterande 15 000 poängen. Kan ta upp till 4 månader enligt villkoren.
 
D

Deleted member 30163

Guest
kanske står här redan men fungerar era invite länkar? Jag får bara att detta "Tyvärr är du inte berättigad .." - fungerar inte på något kort. Jag har inte inviterat någon, tror jag. (vet inte var man enkelt kan se det)
 

ekf

Medlem
kanske står här redan men fungerar era invite länkar? Jag får bara att detta "Tyvärr är du inte berättigad .." - fungerar inte på något kort. Jag har inte inviterat någon, tror jag. (vet inte var man enkelt kan se det)
Min funkar finfint. Om du bjudit in någon som blivit godkänd så borde du kunna se poängtransaktionen i appen, under fliken "Förmåner"
 
D

Deleted member 30163

Guest
Min funkar finfint. Om du bjudit in någon som blivit godkänd så borde du kunna se poängtransaktionen i appen, under fliken "Förmåner"
tack. tänkte att det kanske går tillbaka lågt i tiden, i appen ser man väl bara sen nuvarande period? Försökte se det på webben men hittade inget.
Ska ringa amex I morgon.
 
Toppen