Senaste nytt

Kampanj American Express 25% extra värvningspoäng t.o.m. 11 november 2020

Fredde18

Medlem
Hm, det kliar lite i fingrarna. Hade tänkt låta frun värva mig (tillbaka) till amex, och få värvare och värvad-poäng till familjekontot, men min kortkarantän på 6-månader sen jag sa upp mitt senaste löper nog fram till jul...
 

HMJ

Medlem
Någon som vet hur det är för korten anslutna till Membership Rewards?
Exempel: Jag bjuder in sambon till Amex Gold/Platinum från mitt Gold - får vi mer poäng då eller är det bara SAS-branded korten denna gång?

Edit: Såg att det gick, nu fick man 125.000MR.
Följdfråga: Kan man växla MR från sambons kort till mitt Hilton-konto?
 

HMJ

Medlem
Du kan ju ha 'points pool' hos Hilton, bara att hon också har ett konto.
Eller hade du tänkt separera inom en snar framtid? :D
Aha, det visste jag inte! Men bättre för oss att samla allt på "mitt" konto :p
Har du någon erfarenhet om hur Amex ser på växlande av MR till annans HHonors konto? :)
 

pedantic

Medlem
Hade tänkt att skaffa Elite igen nu efter årsskiftet och den här härliga 25% kampanjen kommer lägligt! :D

Hur funkar månadsavgiften; börjar man betala när ansökan godkänns eller när kortet utfärdas eller när man aktiverar det på Mina sidor?
 

Tomas E

Medlem
Fick just ett mail om de 25% extra poängen som där gäller fram till 8 november för Platinum-inbjudan. Olika datum för olika kort?
Bjud in till Platinum och bli belönad med poäng värda 1 075 kr (250 000 Membership Rewards®-poäng) för varje godkänd vän. Erbjudandet om 25 % extragäller endast under en begränsad period – dina vänner måste ansöka senast den 8 november 2020. Dina vänner kan även ansöka om våra andra kort.
 
Toppen