Senaste nytt

Kall mat på SAS GO IC

Jay

Medlem
Det är ju löjligt med 3000 poäng i kompensation - för IFE:n skulle jag gärna ta det (jag har ändå alltid min laptop till det), men för att maten inte lever upp till det SAS lovar att leverera (varm måltid i Go), är det en löjlig kompensation.
Kanske OT i denna tråd, men om man ska svara på ett custommer care ärende, kan man svara mailet man fick eller måste man börja om från början. Dvs registrera ett nytt ärende på SAS hemsida?
 

crown

Medlem
Kanske OT i denna tråd, men om man ska svara på ett custommer care ärende, kan man svara mailet man fick eller måste man börja om från början. Dvs registrera ett nytt ärende på SAS hemsida?
De mejl jag fått från customer care har man kunnat svara på. När man väl har svarat så brukar man även få svar igen betydligt snabbare än från när man fyllt i formuläret är min erfarenhet.
 

Jay

Medlem
Har skrivit till SAS igen och de påstår att 3000 EB Poäng är en standard ersättning( känns konstigt att ha en standard ersättning för kall mat, kan förstå om det bara gäller IFEn) men det känns ju löjligt lite för kall mat+trasig IFE. Finns det något sätt att ta det vidare på?
 

nota bene

Medlem
Har skrivit till SAS igen och de påstår att 3000 EB Poäng är en standard ersättning( känns konstigt att ha en standard ersättning för kall mat, kan förstå om det bara gäller IFEn) men det känns ju löjligt lite för kall mat+trasig IFE. Finns det något sätt att ta det vidare på?
Jag vet de som fått mer enbart för IFE:n, men visst - för det vore det väl acceptabelt. Tycker att du svarar något i stil med "3000 för trasig IFE accepteras, men kall mat är inte vad ni utlovat och där godkänner jag ej denna kompensation" Sedan kom med något/några förslag på vad som du accepterar.

Tycker det vore mycket konstigt om de hade en standardkompensation för "trasig IFE+kall mat" eller att standardkompensation (i den mån det förekommer) för "kall mat"+"trasig IFE"=3000...
 
Toppen