Senaste nytt

Köttrestaurang / BBQ / Steakhouse i Los Angeles

Johanna

Medlem
Kollat lite men hittar bara Ruby's Diners, kommer du ihåg var den ligger eller om det kan ha varit ett annat namn?
Måste ha hetat något annat. Det där låter inte rätt. Jag brukar söka på gpsen när jag är där och den har kommit upp ett par gånger. Men nu är det blankt.

När vi ändå är inne på R, prova Randy´s donuts. Det ska vara den äldsta munkstället i LA. Jag brukar inte gilla munkar men dom här var goda. Vi hade svårt att hitta. De har liksom byggt motorvägar runt det men till slut lyckades vi.
 

Kiev

Medlem
Du finner Ruth's Chris og en Capital Grille oppe ved Beverly Hills (Celeb warning :cool:), og en annen Capital lengre sør i Santa Ana. Har prøvd Capital i Beverly. Meget god mat og service, men dyr. Bra vinkart. Alle disse krever normalt bordbestilling.
Har også prøvd Agora Churrascaria i Santa Ana. Var meget bra for ett år siden. Trengte ikke bordbestilling.
 

Fredrik

Medlem
När vi ändå är inne på R, prova Randy´s donuts. Det ska vara den äldsta munkstället i LA. Jag brukar inte gilla munkar men dom här var goda. Vi hade svårt att hitta. De har liksom byggt motorvägar runt det men till slut lyckades vi.

Singapore Airlines serverar dessa på flyg från LAX(som för övrigt är en vedertagen förkortning bortom flygnördar). Bygget ligger i Inglewood som inte hör till de bästa områdena i Los Angeles County men på dagtid borde det funka.
 

RickardG

Medlem
Du finner Ruth's Chris og en Capital Grille oppe ved Beverly Hills (Celeb warning :cool:), og en annen Capital lengre sør i Santa Ana. Har prøvd Capital i Beverly. Meget god mat og service, men dyr. Bra vinkart. Alle disse krever normalt bordbestilling.
Har også prøvd Agora Churrascaria i Santa Ana. Var meget bra for ett år siden. Trengte ikke bordbestilling.
Jo jag såg att Capital inte direkt var ett lågbudgetställe...
 
Toppen