Köpenhamn - Los Angeles nu tillgängliga som bonusbiljetter

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av LSH, 12 Oktober 2019.

1. LSH

LSH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

De verkar ha släppts under gårdagen och awardhacks.se har hitils hittat ca 110 businessplatser. Jag ska göra en extrakörning för att uppdatera så använd SAS så länge för att hitta alla platser.

Gus, palmen och MrDollar gillar detta.
  2. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Via SAS.se hittar jag inga businessplatser alls i juni/augusti som finns listade på awardhacks.se

Så antingen var någon jäkligt snabb och tog alla platser, eller så är något galet.

Edit: Var nog en tillfälligt glitch, för nu ser jag dem igen...

3. LSH

LSH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ser att det släpptes en del redan 1/10 så det här är kanske gamla nyheter. Hursomhelst så gjordes en del nya platser tillgängliga i veckan.

MrDollar, Erik M och Maja gillar detta.
  4. MrDollar

MrDollar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, blev en långhelg i LA i juni. Kul med LAX, kul med A350, mindre kul med cph. Man kan inte få allt! :)

Gus, PRJml2ENIpiC1e3L, LSH och 1 annan gillar detta.
  5. LSH

LSH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har nu uppdaterat data på alla datum på rutten så nu ska awardhacks vara lika tillförlitligt på CPH-LAX som på andra rutter.

Maja gillar detta.
  6. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du har missat att de släpper lite längre fram på denna linjen. 29,30 Sept finns CPH-LAX, 5 okt finns retur, i Business. Mest tisdagar o torsdagar dock i September/Oktober

LSH gillar detta.
  7. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sökte snabbt och tidigare svar säger att två enkel resor ej går att slå ihop, gäller det fortfarande? Just nu är båda bokade med FlyPremium men jag tänker ändra det till 2-4-1
    Jag hitta resa till LAX igår så bokade den som enkel. Nu hitta jag en hemresa så det blev en enkel också. Dumt gjort?
    Vill också lägga till anslutning ARN-CPH , går det ?
    Blev lite ivrig när jag hitta 2 platser i business på bra datum

8. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja kanske lite ogenomtänkt. Det går inte att slå ihop, du skulle ringt in och bett SAS lägga till hemresan i din första bokning.

Nu är risken att platserna inte kommer tillbaka som awards ifall du avbokar hemresan. Oftast gör de det när det är långt i förväg men inte 100%

PRJml2ENIpiC1e3L gillar detta.
  9. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    FOMO strikes back again...

Men jag hade tur, hitta bra datum för 2 pers i september 2020 både dit och hem så bokade dom och bokade av dom enkelresorna jag hade gjort :) Nu är det bara vänta på att det ska släppas platser på ARN-CPH-ARN och lägga på dom sen

Gus och MrDollar gillar detta.
  10. MrDollar

MrDollar Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    @LSH Tack igen!! Det blev totalt 3 resor bokat t/r till LAX i affärsklass!

Last edited: 12 Oktober 2019
    Berglund, Tonton, taxvalp och 6 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!