Senaste nytt

Köpa Upgrade på Turkish Airlines?

Jag hoppas alltid att jag ska hitta 10M USD i min kudde. Det har jag gjort i runt 30 år, men det har inte hänt.

Det troliga är att du blir erbjuden uppgradering mot fare difference och risken är rätt överhängande att de inte skriver om din bokningsklass när du uppgraderar med cash utan bara gör lite magiska saker för att ändra din seating. En riktigt dålig deal mao.

Vi får se då :) jag håller alltid humöret på topp och jag förväntar mig aldrig något sådana saker som uppgraderingar ska ske hur som helst utan jag tar allt som de kommer som min gratis entre till Menzies executive lounge på utresan på grund av att personalen klantade sig :) Händer de så händer de ;) Jag lovar dock att uppdatera om hur de slutar! Plus en lång o fin reserapport
 
Agehall: Plötsligt så händer det... :)

helt rätt! Försöker lägga in en bild från min ipad men de går inte så bra! De är en roll-up som brukar stå på Hong Kong flygplats, senast sed i januari där man kan uppgradera från comfort för 400 € och 600€ från ekonomi :) kan som sagt alltid hoppas! sen fråga snällt om bokningsklass!

Dock senast jag kollade var Business class på just den här flygningen fullbokad (resten av veckan finns de massor med plats)
Får se när jag kommer ditt på Onsdag!
 
Last edited:
Agehall: Plötsligt så händer det... :)

Och om de hände! Jag frågade och dom sa vid check-in att de var fullbokat! Men dom satte mig på första plats på stand-by listanför uppgradering o vips! När jag väl hade satt mig i min comfortstol och planet skulle snart backas ut från gate kommer en av personalen från gaten springande in i planet o fram till mig o så vips var de bara att promenera fram till säte E1 ! Och yes jag blev bokad i C klass = 200% poäng och de kosta mig 3200 kr HKG-IST
 
Vi har inget permanent system för check-in upgrade. Det är dock vanligt att vi erbjuder detta i Kina från Y/cl till vår uppskattade Comfort Class (Premium Economy) vid retur om det skulle vara riktigt dåligt bokat. Inget du kan räkna med m.a.o.
 

johhenrik

Medlem
Välkommen till businessclass.se @Gisle Nair Dueland :) Kul med en representant från TK här. Om du tror att du kommer titta in lite då och då vore det ju kul om du kunde vara en officiell representant, precis som exempelvis KLM/AF har idag. Är kanon med lite direct touch via forumet. :)

Snacka med @Martin Björnström eller @Jacob om det föreslår jag :)

/johhenrik TK Miles & Smiles Elite Plus ;)
 
Toppen