Senaste nytt

Köpa Rolex "billigt" - var, när, hur?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Grusja

Medlem
I Ryssland finns det bara en auktoriserad återförsäljare. Priserna är högre än de svenska men det finns ett visst förhandlingsutrymme ;) Tillgången varierar rejält beroende på modell mm. Det går ju att handla taxfree med.
 

IdleSwede

Medlem
I Ryssland finns det bara en auktoriserad återförsäljare. Priserna är högre än de svenska men det finns ett visst förhandlingsutrymme ;) Tillgången varierar rejält beroende på modell mm. Det går ju att handla taxfree med.

Inte helt korrekt..
2st i Sankt Petersburg och inte mindre än 10st i Moskva.
 

Jonas C

Medlem
Allright gott folk, den 5:e åker jag till Italien; och tänker givetvis inhandla en Rolex GMT av något slag där nere. Helst en Batman, men ja den lär vara svår att få tag på. Men jag kan uppdatera er i denna tråden om hur köpet gick till, samt priserna! :)
Återkommer längre fram!
Hur gick det?
 

Sir Lance

Medlem
Ok jag letade överallt och GMT Batman fanns ingenstans ny, givetvis. Jag lyckades dock precis hitta en svart GMT Master II som jag precis köpte.
Det gick bra, och de lade mig även på listan för att köpa GMT Batman nästa år någon gång, enligt dem.

De är svåra att förstå och kommunicera med ibland, så jag rekommenderar att ni har med er en som talar språket om möjligt. :)
Den sitter på armen nu.
Fick pröjsa.
7800 Euro.
81714 SEK
 

Sir Lance

Medlem
Jag hoppas att du betalade nu i juli månad i valutan Euro och med ditt SAS Eurobonus Mastercard Premium... ;)
Har sagt upp mitt SAS AMEX kort. Är just nu helt utan amex, kör enbart mitt remember more kort.
Är så otroligt missnöjd med SAS, SAS plus, deras lounge på arlanda osv.
Har ni tips på något bra kort som ger mer än remember more så kör jag gärna på det. Just nu får jag 1% tillbaka på allt jag handlar, vilket är ganska svårslaget.
 

nissefalk

Medlem
Pris update på en Rolex Explorer II hos auktoriserad Rolex dealer i Honolulu 8,100 USD vet inte riktigt vad de kostar i Sverige
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen