Senaste nytt

Köpa er bonusboknings-kompetens av SAS EuroBonus bonusresa

Hej

Jag undrar om jag får lägga upp en köpesannons. Jag har 200k ebpoäng och en amexvoucher jag skulle vilja använda på bästa sätt i juni 2013. Jag har aldrig bokat en bonusresa förut och har lärt mig via forumet att det är lite mekkigt Vi är 2 vuxna och bäbi (under 2) som skulle vilja få till en bra resa 2 v någonstans. Jag tänkte betala 500 sek för någons hjälp att fixa detta.

Är det ok att lägga upp en sådan annons?
 

Gnopps

Medlem
Du kan säkert få en del gratistips om du frågar snällt & fint i rätt forum (SAS Eurobonus). Men vill du ha mer assistans tycker jag det är en bra idé med annons i Marknadsplatsen. Innan du & säljaren sätter igång se bara till att ni ordentligt bestämt vad som krävs för betalning.
 

A380*G

Medlem
Känns som om det finns många här som skulle ge tips utan betalning. En del av vårt nöje är ju att hitta bra deals även för andra. Som sagt, fråga snällt i SAS-forumet så får du nog hjälp. :)
 

agehall

Medlem
Du kan alltid försöka med *A, men risken är att det är väldigt svårt att få till det då reglerna inte längre tillåter detta. Det finns dock alltid en chans att någon agent inte uppfattat det och släpper igenom det.

Men ska du få till något sådant ökar komplexiteten på din bokning genast exponentiellt.
 
Toppen