Köp Hilton poäng med 100% bonus fram till feb 26, 2019

Diskussion i 'Hilton Worldwide & Honors' startad av pqvst, 15 Januari 2019.

1. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fast för det du spenderar på hotellet får du inte endast poäng utan även boende, mat etc.

TP12, Berglund och Abbs gillar detta.
  2. Buffon

Buffon Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det är jag självklart med på, är väl allt förutom skatter du inte får poäng för. Men det är ju en enorm skillnad att få 1.08 poäng per spenderad krona på hotellet mot att få 21,63 kr på köpta poäng. Jag tycker att det finns stort värde i att köpa poäng när det är såna här typer av kampanjer?

3. M.K

M.K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hänger inte med alls här. Som exempel kostade det hotell jag tittade på nu ca 200:- mindre per natt i cash än genom poäng inköpta på denna kampanj. I tillägg får jag som HHG, 18p/$ samt 2k poäng extra per stay på nuvarande kampanj för rumspriset. En usel deal i mitt fall med poängköp om jag inte hittar något annat bättre framöver.

Last edited: 15 April 2019
    Gus gillar detta.
  4. Hafermann

Hafermann Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Precis så jag resonerar. Sen kanske det finns löjligt dyra hotell där det kan löna sig, men där bor oftast inre jag ändå

5. Renato

Renato Medlem

Hallå Hallå!
    Är det inte så att frukosten ingår om man är HHG? eller är det enbart på hilton inte deras andra hotel märken? =)

6. BAS

BAS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I min bokningsbekräftelse står det $25 per person och dag i restaurangkuponger. Det ska räcka till kontinentalfrukost, exklusive skatter och dricks.

7. Glenn E

Glenn E Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilket hotell är du på?

8. BAS

BAS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Renatos fråga var riktad till ett inlägg av mig, och det inlägget gällde Waldorf Astoria Beverly Hills. Tror dock att det är flera hotell i Hilton-kedjan som har upplägg med värdekuponger motsvarande kontinentalfrukost för HHG.

Renato gillar detta.
  9. Renato

Renato Medlem

Hejsan!

Jag tänkte allmänt inom Hilton koncernen, jag trodde att frukost ingår alltid om man är minimum guld medlem. Jag brukar alltid välja utan frukost när jag bokar hittills så har det inte varit ett problem men jag har ännu inte bott på Waldorf Astoria.

jerixon gillar detta.
  10. RonnieK

RonnieK Medlem

Någon typ av frukost är inkluderad, alternativt kuponger/voucher som ska täcka en continental frukost. Gäller dock att också ha det ikryssat under Myway benefits eller vad det heter (olika inställningar per hotellmärke).

Renato och jerixon gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!