Senaste nytt

Köp Hilton poäng med 100% bonus fram till feb 26, 2019

BAS

Medlem
Köpte precis 60 000+60 000p, för att komma upp i totalt 380 000 p, vilka användes till 5 nätter på Waldorf Astoria Beverly Hills.

Kommer nog känna mig som en riktigt hillbilly där :). Läste i en recension att man som HHG får 15$ i frukostkuponger, men att ett glas juice till frukost kostar 14$ + skatt + dricks, så kupongen räcker inte riktigt till...
 

TP12

Medlem
Köpte precis 60 000+60 000p, för att komma upp i totalt 380 000 p, vilka användes till 5 nätter på Waldorf Astoria Beverly Hills.

Kommer nog känna mig som en riktigt hillbilly där :). Läste i en recension att man som HHG får 15$ i frukostkuponger, men att ett glas juice till frukost kostar 14$ + skatt + dricks, så kupongen räcker inte riktigt till...

Var fri frukost för HHG sist jag bodde på Waldorf och verkar fortfarande vara så (om man inte hellre väljer 1000 poäng). Nivåer och förmåner – Hilton Honors lojalitetsbonus
 

M@GNÜS

Medlem
Köpte precis 60 000+60 000p, för att komma upp i totalt 380 000 p, vilka användes till 5 nätter på Waldorf Astoria Beverly Hills.

Kommer nog känna mig som en riktigt hillbilly där :). Läste i en recension att man som HHG får 15$ i frukostkuponger, men att ett glas juice till frukost kostar 14$ + skatt + dricks, så kupongen räcker inte riktigt till...

Bodde där med min flickvän för 2 veckor sedan och vi fick 50$ hotel credit som diamond (dvs 25$ per skalle). Detta kan användas till frukost men även drinkar eller på annan restaurang på hotellet etc.

Vi åt frukost, jag tog en ”continental breakfast” och tjejen ”Eggs Benedict”. Jag drack kaffe och hon te. Det gick på 80$ inkl några dollar i dricks.
 

Jönsson

Medlem
Bodde där med min flickvän för 2 veckor sedan och vi fick 50$ hotel credit som diamond (dvs 25$ per skalle). Detta kan användas till frukost men även drinkar eller på annan restaurang på hotellet etc.

Vi åt frukost, jag tog en ”continental breakfast” och tjejen ”Eggs Benedict”. Jag drack kaffe och hon te. Det gick på 80$ inkl några dollar i dricks.
I USA dricksar man dock inte ”några” dollar. :)
 

Capa

Medlem
Nybörjarfråga: Jag har bokat Hilton Shinjuku i november till en kostnad av motsvarande 4400 kr / natt inkl allt för ett dubbelrum (executive). 5 dagars stay. Är inte HHG och har inte Platinum. Är det någon idé att köpa poäng istället och boka med dessa? Om ja, hur går man tillväga i så fall? Får jag köpa tillräckligt med poäng för denna 5-dagarsvisit? Har bara 6K poäng sedan tidigare.
 
Toppen