Senaste nytt

Julen kommer tidigt i år - Erbjudande bonusresor

gdaily

Medlem
Det här var allstå för Diamondmedlemmar? Inte ens för Guld? (själv är jag EBB, så missförstå mig inte, men det här var väl mer eller mindre otroligt snålt för sina bästa kunder?)
 

RickardG

Medlem
Det här var allstå för Diamondmedlemmar? Inte ens för Guld? (själv är jag EBB, så missförstå mig inte, men det här var väl mer eller mindre otroligt snålt för sina bästa kunder?)
Det är väl lite av SAS signum, att erbjuda samma förmåner till alla, men ge statuskunderna tillgång till erbjudandena tidigare ju högre status man har?
 

Agö

Medlem
Det här var allstå för Diamondmedlemmar? Inte ens för Guld? (själv är jag EBB, så missförstå mig inte, men det här var väl mer eller mindre otroligt snålt för sina bästa kunder?)
Som sagt, samma eller sämre än förra året. Det är många som ska dela på smulorna.
 

kexxcream

Medlem
Det här var allstå för Diamondmedlemmar? Inte ens för Guld? (själv är jag EBB, så missförstå mig inte, men det här var väl mer eller mindre otroligt snålt för sina bästa kunder?)

Japp men knappast någon överraskning med tanke på att tidigare erbjudanden har varit detsamma.
 

Timotey

Medlem
Om dina poäng inte håller på att gå ut, kan du boka bonusresan nu och avboka sen ifall du inte vill resa eller spara poäng till något annat.
Jo jag vet men det är nästan stört omöjligt för mig och sambon att flyga till Krakow med SAS, som Diamond har man ju inget utgångsdatum på poängen så det är inga problem
 

Vaniljvodka

Medlem
Kan EBD köpt upp alla bonusresor för 5000 till Kiruna redan eller är det SAS som är sega med att ladda de nya priserna?

EDIT: Nu verkar de vara uppladdade.
 
Last edited:
Toppen