Senaste nytt

Julen kommer tidigt i år - Erbjudande bonusresor

sista mail jag har fått som guldmedlem verkar vara 25 november. Hur ofta brukar ni andra guldmedlemmar få mail? Då handlande det bl.a om adventskonsert i Stockholm. Fick heller inte friends and family dealen. Var den också skickat till alla guld?
 

PetrelliDK

Medlem
Har heller ingenting modtaget som Guld :(.. Enten er det targeted eller også er det bare SAS's IT system som er virkelig virkelig ringe?

Jeg tænker option 2? x(
 

Agö

Medlem
Någon EBD som är vaken och har lust att kolla vilka erbjudanden som ligger ute?
Njut!
ddec80db026afe51c28a046cf16ab147.jpg
 
Och denna också!
ca15ca48f130e3a90cb90d6081a55c84.jpg

Så då kan man gå och lägga sig för den här veckan..... Tänker mig att alla resenärer som åtminstonde har ett EBD har ett SAS Amex om dom är smarta. De ger dom en 2-4-1 minst per år och då är dessa erbjudande helt ointressanta liksom detsamma för mig.

Kanske skulle va Chicago som börjar närma sig vettigt men sen kommer man på att de är SASGO.
 

Agö

Medlem
Så då kan man gå och lägga sig för den här veckan..... Tänker mig att alla resenärer som åtminstonde har ett EBD har ett SAS Amex om dom är smarta. De ger dom en 2-4-1 minst per år och då är dessa erbjudande helt ointressanta liksom detsamma för mig.

Kanske skulle va Chicago som börjar närma sig vettigt men sen kommer man på att de är SASGO.
Förra årets erbjudande var alltså bättre än årets på långflygningar
 
Toppen