Senaste nytt

Jonny Linne flyger finflyg

NTA

Medlem
Bästa tråden på länge!

Och jag är beredd att hålla med, många målar upp LH F till något helt otroligt och ouppnåeligt för andra bolag. Jag tycker också att det är medioker produkt. Finns många bolag inom *A som håller högre standard och en mer up to date produkt i luften. CC i F med LH kan vara riktig usel för att till nästa resa vara exemplarisk, alltså för ojämna.

Det LH gör bra är på marken. FCT.
 

JohnnyWilde

Medlem
Det blev inge suites från PEK? :(
Tack gode Lennart Johansson för det ..det var antagligen det bästa som hänt mig!
Bästa tråden på länge!

Och jag är beredd att hålla med, många målar upp LH F till något helt otroligt och ouppnåeligt för andra bolag. Jag tycker också att det är medioker produkt. Finns många bolag inom *A som håller högre standard och en mer up to date produkt i luften. CC i F med LH kan vara riktig usel för att till nästa resa vara exemplarisk, alltså för ojämna.

Det LH gör bra är på marken. FCT.
High 5!!
Jag visste ungefär hur jag skulle motivera det hela men luftis är just luft och mindre jord, eld och vatten
Jag känner en tema-sång för rapporten behövs. Keep up the good work och visa Kineserna vart whiskeyskåpet skall stå!;)

Keep on rocking in the free world är annars poppis i Kina!
Dagens asgarv! Tack!
Välbekommen
Jag skulle vilja gilla precis hela den här tråden!
Låt mig bli uppvärmd först sen blir det åka av!
 
  • Gilla
Reactions: NTA

JohnnyWilde

Medlem
Ok nu sitter jag här
af34830629420499904c9e4846ce3912.jpg
 

JohnnyWilde

Medlem
Har landat och sitter och samlar mig efter vad antagligen var mitt livs bästa flygning.
Där Lufthansa fallerade på varje punkt i första klass så klev Singapore upp och slog ett homerun värdigt Babe Ruth 1932 borta mot Red Sox.

Känsla, stil, catering, hårdvara och A380. Det blir en komplett rapport om det imorgon men nu ska jag äta lite.
81fe9771b67c7c79390b8d52b13a8288.jpg
 
Toppen