Senaste nytt

Jonny Linne flyger finflyg

JohnnyWilde

Medlem
Nyfiken på vad det värdelösa består av.
Det är en komplex fråga och jag återkommer med en sammanfattning efter hemkomst men generellt handlar det om genvägar och nedgång från tidigare upplevelser. Underbar crew , mysiga och trevliga men hade ingen koll på varken detaljer eller helhet.
Münchenbaserad crew är känd för att vara gemytligare än deras Frankfurtkollegor (jaa Deutsche gemüt) men det var sjukt låg nivå på servicen.
Ska bli spännande att ställa allas favvo luftis mot star Alliance fula ankunge i jämförelse snart
 

Canadien

Medlem
Ska bli spännande att ställa allas favvo luftis mot star Alliance fula ankunge i jämförelse snart
emoji6.png

Air Egypt?
 

JohnnyWilde

Medlem
Ska vi snacka mer Peking?
Jag gillar faktiskt den här flygplatsen även om den inte är i klass med Suvarnabhumi, Changi eller Son trat.
Allt funkar hyfsat bra och rymliga lounger men ruskigt underdimensionerade toaletter.
Wiffi är skit och svårt att koppla upp sig på men jag grabbade tag i första bästa kines och naturligtvis hade han bott i USA så där fick jag 1. Uppkoppling 2. En kul lirare att snacka med.
Annars kör jag på att använda extremt låg nivå på engelska kombinerat med ett antal nihow och cheche, funkar så bra att restroom attendant (han som massera nacken på muggen) började snacka mandarin med mig. Kan vara kantonesiska, fan vet jag? Sa cheche tre gånger och bjöd på en high 5 efter duschen sen var alla glada!
 

JohnnyWilde

Medlem
Nu har jag bytt lounge till BGS som är Singapores dedikerade lounge här och här är det mindre folk, noodleststation, bra kaffe och som sagt trevlig kille vid duschen.
När jag gled in här så fick jag en klassisk deja Vu (betyder ungefär Flashback till en tidigare upplevd känsla) att jag var här 2010 på en transit till Bangkok. Märkligt nog fick jag inget välkommen tillbaka mr Linné
 
Toppen