Senaste nytt

Jonny Linne flyger finflyg

JohnnyWilde

Medlem
9000 miles enkel resa.
8 segment tur och retur.
Byte från en A380 till en annan.
28 timmar F och 12 timmar bra C samt 4 timmar vanlig jävla bonna-intraeuropa-C.

Vi kör lite oregelbunden uppdatering efter varje segment eller trevlig lounge jag råkar besöka så utan vidare mankemang kör vi!

Första stoppet på resan är oglamorösa Arlanda men om en timme flyger jag till Bayerns hjärtland och checkar in FCL för lite lunch!
 

Tonton

Medlem
Härligt! Hänger JohnnyWilde Jr med också, eller är det bara odågan till far som ska ut för att flyga och fika? :rolleyes:
 

JohnnyWilde

Medlem
Då är det 20 minuter kvar till landning i München och då passar jag på att ge er en liten bakgrund till min resa.

Efter 45 år , väldigt bra år på alla sätt, där jag inte hade haft någon annan att prioritera än mig själv finansiellt så hända allt snabbt. En bra tjej och som ett email i inboxen en liten flicka inom 15 månader från första dejten.

Needless to say det ändrade mitt resemönster kraftigt. Ja, och mina alkohol vanor

Nu när hon är 11 månader så är det dags för mig att återigen få finflyga och få egentid men det är fan inte lika kul som det varit tidigare men min underbara kvinna insisterade på att jag måste göra den här trippen och om jag ska göra något så ska det fan göras ordentligt!

Vi kör lite semi-live och recaps omvartannat men det blir nog bra i slutändan vilket som!
 

JohnnyWilde

Medlem
På plats i FCL i satelliten och kan inte påstå att jag är impad så här långt då den är mindre än väntat, minimalt whiskey utbud, varmvatten är avstängt under 4 dagar i samtliga lounger och ingen bil till planet.
Skulle kanske hållt mig till FCT trots allt
24a9169e7e3d0c4b25ff4fd4f5c7f1bd.jpg
 
Toppen