Joels Trollerilåda - awardsökmotor

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Faustus, 27 Juni 2016.

1. spritfet

spritfet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Idag finns t.ex. inte FRA-ICN men ICN-FRA. Kollar man "manuellt" på United finns massa datum FRA-ICN så det låter som trollerilådan har problem med sin dagliga körning...

Instämmer, använder trollerilådan dagligen...

Jakob Österberg gillar detta.
  2. Mikael

Mikael Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag söker efter en resa mellan Europa och Bangkok med Thai i First (från CDG/MUC/LHR/FRA). Sökresultaten varierar konstigt mycket från dag till dag – jag söker på samma datum (månadsskiftet okt/nov plus/minus en vecka). En dag finns det gott om plats via CDG, nästa kan det finnas plats bara via MUC, dag tre ingen tillgång alls, sedan via CDG igen. Att platser försvinner förstår jag, men jag har väldigt svårt att tro att Thai sitter och tar bort och lägger till platser i denna omfattning från dag till dag. Nån som råkat ut för detta?

Samma sak på vägen tillbaka.

3. JNH

JNH Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hittar inget med Ethiopian från Arlanda. Alls. Från Frankfurt finns det bra med tillgänglighet.
    Med Uniteds sökmotor så finns det från Arlanda.
    Spöke eller bugg?

4. ondevall

ondevall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Instämmer. Har ett flertal gånger hittat awardplatser i business på Ethiopian i Uniteds sök som Tallinn sen inte kan hitta. Hur ska man förstå det?

5. Det är lätt att förstå.
    Alla bonusprogram har olika tillgänglighet på sina partnerflygbolags flygningar.

Om du vill ha samma tillgänglighet som visas på Uniteds webbsida, måste du använda miles från United Mileage Plus konto.

ondevall gillar detta.
  6. martin.agren

martin.agren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Verkar som om trollerilådan slutat uppdatera sig sedan 30/4 -17, eller är det bara jag?

7. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Joel har nog inte lagt in ARN-ADD i sin motor. Som jag förstår så söks det enbart på sträckor som han definierat.

Jakob Österberg gillar detta.
  8. flonken

flonken Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är samma här.

9. martin.agren

martin.agren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nu är den igång igen :D

aruba1, flonken och Jakob Österberg gillar detta.
  10. cleverton

cleverton Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför kan man inte välja "Cattle" i trollerilådan? :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!