Senaste nytt

Joels Trollerilåda - awardsökmotor

agehall

Medlem
Någon som vet vad detta kan bero på? Är det bara att ringa Tallinn direkt och boka?
Troligen för att den inte finns i ANAs inventory. Du kan ju testa att ringa SAS (ska inte vara till Tallinn om du inte ska boka 2-4-1) och boka platsen men troligen finns den inte bokningsbar för Eurobonus.
 
Jag hittar en del Lufthansa i F i mitten av december som jag inte hittar via ANA tool. Någon som vet vad detta kan bero på? Är det bara att ringa Tallinn direkt och boka?

Jag har en resa till Bangkok och Tokyo över julen med Thai och ANA i F men jag ändrar gärna till Lufthansa ett ben om det går.
Dra på trissor, jag hittar Lufthansa First även i januari och februari på Uniteds sida.
Ring och boka bums om du hittar något!
 

MDG

Medlem
Dra på trissor, jag hittar Lufthansa First även i januari och februari på Uniteds sida.
Ring och boka bums om du hittar något!
Första gången jag ser detta också.

Ringde till Tallinn precis men de kunde inte hitta någon tillgänglighet tyvärr. Som jag förstod det på kvinnan som jag prata med så ligger allt blockat som inte är mindre än 14 dagar innan avresa.
 

palmen

Moderator
Jag hittar en del Lufthansa i F i mitten av december som jag inte hittar via ANA tool. Någon som vet vad detta kan bero på? Är det bara att ringa Tallinn direkt och boka?

Jag har en resa till Bangkok och Tokyo över julen med Thai och ANA i F men jag ändrar gärna till Lufthansa ett ben om det går.
Mig veterligen görs dessa sökningar utifrån United och inte ANA. Det behöver inte vara 1:1 på vad som går att boka via de olika bolagen.
 

henke12

Medlem
Har eventuellt hittat nån slags bugg,

Söker 2st F med destination Europa(origin oviktigt)
4-6 mars.

Får inga träffar
Däremot hittar jag bla Thai F BKK-LHR 5 mars på United.com
 

Faustus

Medlem
Har eventuellt hittat nån slags bugg,

Söker 2st F med destination Europa(origin oviktigt)
4-6 mars.

Får inga träffar
Däremot hittar jag bla Thai F BKK-LHR 5 mars på United.com

Meckat lite med den senaste dagarna, så tror det strular där. Hojtar till när det är igång ordentligt
 

Canadien

Medlem
Filtrerar du ned resultatlistan till något "max results"? Tycker jag får med olika destinationer om jag t ex söker på Europa->Asien när jag har "PEK" ikryssad respektive om jag kryssar ur den. (förutom PEK då alltså). Sökte på ett 3-månadersintervall i vår.
 
Toppen