JetBlue unveils Mint 2.0

Diskussion i 'Nyhetskommentarer' startad av BusinessClass, 3 Februari 2021.

  1. BusinessClass

    BusinessClass Redaktör

    Mint6

    The JFK-based “budget airline” unveiled Mint – it’s premium travel at “unpremium” prices - offering in 2014. At the time, JetBlue was hailed a disruptor in the American airline industry as it went into direct competition against the well-established United, American and Delta and their respective premium cabins - but at much lower fares. Later…
     

    Se hela inlägget

  2. Erik på vift

    Erik på vift Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Jag måste säga att detta är mitt favorit bolag av alla flygbolag i världen, de har inte bästa produkten, men helt transparenta, bäst value for money, aldrig svårt att ändra eller fixa något, går alltid att får tag i dem. Jag var Mosaic i 6 år (blev av med det 2019), så det har blivit långt över hundra resor med dem. Ser fram emot nya Mint, gamla Mint var super när det gäller vad man får för pengarna. En super produkt över atlanten när man åker med Familjen.
     
    Bridgeman gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×