JetBlue siktar på Boston/New York-London 2021 med A321LR

Diskussion i 'Övriga flygbolag' startad av pqvst, 11 April 2019.

1. pqvst

pqvst Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  2. Homer

Homer Medlem

pqvst gillar detta.
  3. Intressant utifrån att man ska flyga med sk. "Fully flat-säte"/helt horisontellt business-säte och att man därmed har möjlighet till lite "god" sömn (personligen så sover jag iofs ok i lutande säte också...).

Återstår att se om priserna blir attraktiva, och om man skaffar sig något codeshare inom Europa. Air Lingus är väl inte det optimala när man flyger från London som bas.

4. Homer

Homer Medlem

5. Svårt att se några fel där egentligen, men det är såklart en prisfråga.
    Nu utgår jag personligen sällan från London, men skulle nog behöva 25% billigare biljetter (i Business) om jag skulle överväga att byta bort Swiss, Lufthansa eller British Airways.
    Man ser ut att få en bättre produkt än på Norwegian, så jag hoppas att vi får se en linje till Oslo eller Köpenhamn på sikt.

6. FilipJ

FilipJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Särskilt i och med att Norwegian inte ska flyga longhaul längre. Tror de städer du nämner är intressanta prospekt för dem!

7. Homer

Homer Medlem

8. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
  9. RobHK

RobHK Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är dehär framtiden alltså, små plan med riktigt business som flyger long haul?

För mig är det inte en nice trend, har svårt för turbulens och dessa småfåglar brukar vingla betydligt mer i luften.

10. Roseleaf

Roseleaf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fantastiskt att få en in lite ordlek där också!
    Treat-Mint

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!