Senaste nytt

James Bonds favoritthotell

toer00

Medlem
Men vad skall en moderator som modererar forumet säga till en redaktör som har hand om andra delar av BC? Det är ju inte samma sak.

Förstår att du blivit en tillsagd om något. Dock, ser du på artiklar som publiceras på förstasidan och de kommentarer som skrivits så lovar jag dig att de kommentarerna är betydligt mer bitska.

Det vet jag inte... bara min IMHO (åsikt)...

Men tycker att nu börjar detta bli lite väl OT...
Oavsett vem som skrivit vad, tyckt vad, påverkat vad...så innehåller detta inlägg om James Bonds s.k hotell i Sölden mycket fel...!
 

agehall

Medlem
Bra att du uppmärksammat det ett år efter att den publicerades så att redaktionen har en chans att rätta det. Jag måste dock säga att om man tittar på hotellets hemsida så får jag ett starkt intryck av att James Bond bott där, även om så kanske inte är fallet. Och vem vet - han kanske gillar hotellet men bara inte ville visa upp det i någon film.
 

toer00

Medlem
På förstasidan idag så visas Restaurang ICE Q som ett James Bond hotell...
Naturligtvis försöker ägaren (Das Central Sölden) utnyttja detta...men oavsett om det gått 1 år sedan originalartikeln skrev så föreställer inte bilden et James Bond hotell. Och detta är inte min IMHO utan fakta... ;) eller..?
 

Valley

Medlem
Med risk för att något är fel.
Central har en svit med design James Bond Style. Huruvida han någonsin bodde där som James Bond har jag ingen aning om.
Daniel Craig har däremot bott på Bergland. Om det var i samband med inspelningen eller inte kan jag inte svara på.
 
Toppen