Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

dino_81

Medlem
Eivind Roald med sällskap satt tvärs över gången på SK963 i torsdags. Som jag förstod det var det en privat resa och han beställde både drinkar ur en egen "receptfolder" samt serverade skumpa till sällskapet!
God stämning vilket smittade av sig på kabinpersonalen som bjöd på en trevlig upplevelse!
 

trekker

Medlem
Jag satt vid bordet bredvid Cafu i Sondags i BA Terraces pa MAN T3. Han poserade med flertalet gaster som villa ha bilder med honom, jag tog en diskret bild for att ha bevis - inte saker om det ar OK att lagga upp har. Jag hade aven ett avancerat samtal med honom:

Cafu: Can we take that chair?
Trekker: Yes, of course.
Cafu: Thank you very much.
 

Tonton

Medlem
Jag satt vid bordet bredvid Cafu i Sondags i BA Terraces pa MAN T3. Han poserade med flertalet gaster som villa ha bilder med honom, jag tog en diskret bild for att ha bevis - inte saker om det ar OK att lagga upp har. Jag hade aven ett avancerat samtal med honom:

Cafu: Can we take that chair?
Trekker: Yes, of course.
Cafu: Thank you very much.

Kan nästan erkänna att jag är lite starstruck
 

Mike@GOT

Medlem
Jag satt vid bordet bredvid Cafu i Sondags i BA Terraces pa MAN T3. Han poserade med flertalet gaster som villa ha bilder med honom, jag tog en diskret bild for att ha bevis - inte saker om det ar OK att lagga upp har. Jag hade aven ett avancerat samtal med honom:

Cafu: Can we take that chair?
Trekker: Yes, of course.
Cafu: Thank you very much.

Och jag måste erkänna att jag inte vet vem det är :/
 
Toppen