Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

deltamartin

Medlem
Jan Carlzon: CPH-ARN med SK, han satt några rader framför mig i Eco+.
Claudia Galli: GOT-BMA med TF, hon satt tvärs över gången.
Peter Jihde: LLA-ARN med SK, morgonflygning dagen efter att Luleå slagits ur hockeyslutspelet, hade några mindre kända TV4 profiler med sig.

Offtopic, men jag har även sätt några kändisar nere på terminalerna:
Sven-Bertil Taube stod och väntade på baggaget på ARN T5.
Tomas Ledin vandrade mot sin gate på ARN T4.
 

Homer

Medlem
Jag satt brevid Sharon Osbourne (Ozzy Osbournes fru) på NZ2 LAX-LHR i nosen på en 744. Hon hade allt, allt, allt i Louis Vuitton. Smakfullt :D

tror du det var äkta :p




Tomas Stasi Bodström
Sessan Madeleine:) satt 2 rader framför mig med väninna ARN-LHR
Ingvar Kamprad ARN-LLA
david hasselhoff i säkerhetskonrollen bakom mig LHR
Ron Wood ( (rolling stones) stod bredvid mig och väntade på backaget LAX
Ron Jeremy LAS :)
 

tourist

Medlem
Den svenske statschefen och hans gemål, det vill säga kungaparet. Kan väl knappast bli högre VIP-faktor än så ombord en SAS-flygning? :)
 

Senator

Moderator

Homer! Glömde bort porr skådisen! Han klev av en försenat LAX-CLT flight medan jag väntade på att flyga med samma flygplan mellan CLT och SFO for några år sedan. Det roliga var att detta var innan han hade varit med på något ganska stort amerikanskt reality show. När han klev av, blev han igenkänt av US Airways personalen vid gaten, och dessa tre vackra (afro-amerikanskorna) som jobbade pratade lågmält med varandra; ganska uppenbart om Herr Jeremy.

Det gick inte att låta bli; jag direkt kommenterade till dom hur jag tyckte det var intressant hur dom alla direkt visste vem han var :p Som tur hade jag redan en betald FIRST plats; det hade nog inte blivit en lyckat COMP UPGR om jag hade frågat när jag såg reaktionen :cool:
 

JonW

Medlem
M Uggla med familj
Emma Sjöberg/Hans Wiklund
Jonas Gardell/Mark Levengood
Samtliga på TG 961/960 i högsäsong.

Victoria Svensson + div damsparkare på en SAS inrikes
Tommy Körberg på Visby-Sthlm i somras.
 

rob74

Medlem
ARN-UME 20 oktober 2011: Jag i 2C och Håkan Juholt på väg till Kiruna i 2D!
 
Last edited:

rob74

Medlem
Ernst-Hugo Järegård (GOT-ARN)
Carl Bildt med fru (ARN-GOT)
HM Konungen Carl XVI Gustaf (LLA-ARN)
Leif "Loket" Olsson (ARN-GOT)
Tito Beltran (ARN-GOT)
Nina Persson från rockgruppen Cardigans (ARN-CDG i C-klass)
"Vingar av glas"-gänget: bl a Alexander Skarsgård & Sara Sommerfeld i raden framför (LLA-ARN)

hör till några jag sett ombord.
De gånger jag flugit F har jag hittills varit ensam förutom en gång då det var en till i kabinen.
Men oftast tänker jag inte så mycket på vilka som är ombord, såvida det inte är helt uppenbart.
En del är ju lite svåra att känna igen när de är "casual".
 
Last edited:

campaigner

Medlem
Dalai Lama, mellan München och Köpenhamn, någon gång under 2010 (eller var det 2009?). Det var i en liten CRJ-200, och Herr Lama och hans sällskap och livvakter upptog hela businessdelen framför skynket. De anlände naturligtvis sist av alla i svarta limousiner, och gick först av i Köpenhamn till väntande dito.
 

Concorde

Founding Member
En av killarna från Filip och Fredrik (heter dom så?) satt i Galleries First på Heathrow T5 i början på veckan. Han har BA Guld m.a.o. Bra där ;)
 
Toppen