Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

GOTBound

Medlem
SJ 434 Göteborg-Stockholm
Janne Josefsson och Gert Wingårdh på väg upp till Kungliga Hufvudstaden för Kristallengalan. De reser inte tillsammans-tillsammans men verkar vara välbekanta då herrarna stod och samtalade hjärtligt på perrongen.

Gert sitter precis bakom mig och Mrs. GOTBound.

Kuriosa: tågvärden nämnde ngt i sitt utrop att för de som är tågintresserade är detta tåg ett det första som var ombyggt [resten hörde jag inte för några andra bredvid började prata väldigt högt], det var i alla inte inredningen för den är den gamla.
 
SJ 434 Göteborg-Stockholm
Janne Josefsson och Gert Wingårdh på väg upp till Kungliga Hufvudstaden för Kristallengalan. De reser inte tillsammans-tillsammans men verkar vara välbekanta då herrarna stod och samtalade hjärtligt på perrongen.

Gert sitter precis bakom mig och Mrs. GOTBound.

Kuriosa: tågvärden nämnde ngt i sitt utrop att för de som är tågintresserade är detta tåg ett det första som var ombyggt [resten hörde jag inte för några andra bredvid började prata väldigt högt], det var i alla inte inredningen för den är den gamla.
X2035 - ombyggda X2000 tåget, du lär ha märkt det på dörrarna men retrofit av kabin kommer göras senare just på detta fordon.
När kommer de renoverade X2000-tågen? | Sida 21 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
 
Toppen