Senaste nytt

eiolos

Ny medlem
Kontor: Enterprise Bellanca Los Angeles
Bokat via: bokade på enterprise.com
Bokade: Standard SUV, Ford Edge or similar
Gratis uppgradering: Ja
Fick: Luxury SUV, Infinity QX80, en absolut gigantisk bil
Status: Enterprise plus
1T5jugn.jpg
 

lucasd

Medlem
Kontor: Hertz Arlanda
Bokat via: Hertz.se
Bokade: Volvo V40 eller liknande (Grupp: K)
Gratis uppgradering: Ja
Fick: Volvo S90 D4 AUT (Grupp: J)
Status: Five Star

Fick först en Toyota C-HR, en bil jag ej gillar, så mailade kontoret när jag fick bekräftelsen på den och frågade om de hade något annat tillgängligt. Skrev att jag kunde betala för en uppgradering. Fick sedan ett nytt kontrakt med S90 istället. Snyggt och en bra uppgradering.
 

Tolle

Medlem
Kontor: Hertz Segeltorp
Bokat via: Hertz.se, 5000 EB kampanj
Bokade: Toyota Yaris eller liknande (Grupp: B)
Gratis uppgradering: Nej, nästan en klass sämre i mina ögon.
Fick: Renault Clio (Grupp: B)
Status: Presidents Circle

Ringde i förväg innan hyran bokades för att reka lite ang uppgradering trots att de inte är en Gold station. Stationschefen svarade glatt att han fixar en bra mycket bättre bil än Yaris när han fick höra att jag blir deras första PC kund. Kommer till stationen och två lagom otrevliga damer beklagar att allt annat är slutsålt och jag får en Clio i stället. Körde en försiktig DYKWIA och att jag snackat med chefen förra veckan. Svaret var i princip ”din status spelar ingen roll här” och jag rullade motvilligt ut Clion som fick stå på uppfarten hela helgen samtidigt som vi fick köra vår egna äldre kombi på weekendresan. Har inte fått tag på chefen än, vet inte vad han skulle kunna göra i efterhand dock.
 

Dbodenfo

Medlem
Kontor: Sixt Battery park (NYC)
Bokat via: Sixt.com
Bokade: Cadillac XTS (kontoret har bara Cadillacs)
Gratis uppgradering: ja, fick kommentaren ”du får välja vilken av bilarna du vill som vi har inne”
Fick: Cadillac Escalade
Status: Sixt Diamond

Jag gjorde min första bokning ca 3 månader innan vi åkte men ändrade om bokningen ca 7 gånger då priset sjönk med ca 30% från initiala bokningstillfället.
 
Last edited:
Kontor: Sixt Battery park (NYC)
Bokat via: Sixt.com
Bokade: Cadillac XTS (kontoret har bara Cadillacs)
Gratis uppgradering: ja, fick kommentaren ”du får välja vilken av bilarna du vill som vi har inne”
Fick: Cadillac Escalade
Status: Sixt Diamond

Jag gjorde min första bokning ca 3 månader innan vi åkte men ändrade om bokningen ca 7 gånger då priset sjönk med ca 30% från initiala bokningstillfället.
Läst mycket skitrecensioner om Sixt Battery Park, hur var servicen och bilarna? Rena o fina?
 
Toppen