Senaste nytt

Valley

Medlem
Företag: Avis
Ort: Key West
Bokat via: www.avisworld.com/EuroBonus
Bokade: Group C (e.g. Volkswagen Golf)
Gratis uppgradering: Ja
Fick: Ford Mustang cabriolet
Status på bokningen: EBS

Jag kom till uthyrningskontoret en halvtimme för tidigt och min bil var då inte färdig än. Jag fick två alternativ, att ta en Ford Mustang cabriolet omedelbart utan extra kostnad eller vänta och få bilen som jag egentligen hade beställt. Det var ett svårt val :), men jag valde till slut det första alternativet.

Bokade också en C-klass. På samma sätt. Förvisso inte Key West. Men väl Kiruna. Å vad fick man för det. (Nya) Renault Captur :(
Får väl vara glad att det inte var den gamla. Men vem har sagt att livet är rättvist :rolleyes:
 
Hertz Ellis HLE San Fran. Bokat Full Size $40 per dag, fick denna gobiten

2242a52674104cddb51bea21d87f90d6.jpg
Trevligt utan tak, denna hade jag också valt om man inte var fler än två. Men igen hur f€$£}n kan man designa en bil för att växla med vindrutetorkarspaken....
 

Jönsson

Medlem
Det är förekommer fortfarande på amerikanska automater att växelväljaren sitter på rattstången. Tidigare var det i princip standard.
Trevligt utan tak, denna hade jag också valt om man inte var fler än två. Men igen hur f€$£}n kan man designa en bil för att växla med vindrutetorkarspaken....
 
Plötsligt händer det!! :)

Kontor:
Europcar Dublin
Bokat via: Expedia
Bokade: VW Golf eller motsvarande
Gratis uppgradering (eller dylikt): ja
Fick: Skoda Superb Auto, style 2.0 TDI
Status på bokningen: Ingen
 

Nikje

Medlem
Kontor: LAX (Los Angeles flygplats)
Bokat via: SIXT.se
Bokade: Chevrolet Tahoe (FFAR)
Gratis uppgradering: Ja
Fick: GMC Yukon XL SLT (GFAR)
Status på bokningen: Platinum
Kostnad: 7800 SEK ($910) för två veckor i samband med höstlovet

Skönt med en stor bil:cool:(5,70 lång, 2,05 bred) med en del bra extrautrustning bl a DVD/BD-spelare med en skärm i varje baksäte, kylfläkt i framstolar m m men tyvärr ingen adaptiv farthållare.
20171130_110922 (1).jpg
 
Toppen