Senaste nytt

Jag har blivit EuroBonus Pandion 2013-2014

NotRyan

Medlem
På Arlanda får du inte Fast track som EBG om du reser med Turkish. Men med EBP går det givetvis bra.

Ska man inte ha Fast-track med alla *A - bolag som EBG ?

Mvh
/NotRyan
---------------------------

Reser du med SAS på en Business- eller Economy Extra-biljett har du möjlighet att använda Fast Track för snabbare passering via säkerhetskontrollen.

SAS Fast Track erbjuds resande med SAS och Widerøe, som:

•reser i Business
•reser i Economy Extra
•är EuroBonus Guld-medlem oavsett biljetttyp, även när du reser inom Star Alliance.
•reser i Business med en av våra samarbetspartners

Är du Guldmedlem i EuroBonus kan du också ta med en vän eller närstående familjemedlemmar genom Fast Track förutsatt att alla reser med SAS, Wideroe eller andra medlemmar i Star Alliance.
 
Last edited:

Nystrom

Medlem
Då EBP är lite godtyckligt och har ett inslag av subjektivitet skulle jag vilja se SAS göra en översyn av sitt lojalitetsprogram. Om SAS stod modell för LH bonusprogram så innebär det ju att någon har tagit en bra idé och förbättrat den lite. Varför kan då inte SAS se hur deras idé har utvecklats av andra och plocka med sig de idéerna? Skulle, i alla fall för mig, vara välkommet med ett upplägg av EB som liknar Miles&More, dvs göra EBP till en officiell nivå med tydliga prestationskrav
 

MrB

Medlem
Ska man inte ha Fast-track med alla *A - bolag som EBG ?

Mvh
/NotRyan
---------------------------

Reser du med SAS på en Business- eller Economy Extra-biljett har du möjlighet att använda Fast Track för snabbare passering via säkerhetskontrollen.

SAS Fast Track erbjuds resande med SAS och Widerøe, som:

•reser i Business
•reser i Economy Extra
•är EuroBonus Guld-medlem oavsett biljetttyp, även när du reser inom Star Alliance.
•reser i Business med en av våra samarbetspartners

Är du Guldmedlem i EuroBonus kan du också ta med en vän eller närstående familjemedlemmar genom Fast Track förutsatt att alla reser med SAS, Wideroe eller andra medlemmar i Star Alliance.

Innan kunde man bara använda FT om man reste med SAS (som EBG). "...ta med en vän eller närstående familjemedlemmar..." gällde mig veterligen inte heller inte tidigare.

Två trevliga förbättringa i min mening.
 

mry

Medlem
Innan kunde man bara använda FT om man reste med SAS (som EBG). "...ta med en vän eller närstående familjemedlemmar..." gällde mig veterligen inte heller inte tidigare.

Två trevliga förbättringa i min mening.

När vi flög till PMI nu senast fick jag både på CPH och på PMI ta med mig 4 personer i fast track fast det bara var jag som hade EBG så det fungerade för mig utöver vad jag förväntat mig...
 

Knogle

Ny medlem
Det ser ut såhär i år...

IMG_2496.jpg
 
Toppen