Jag har blivit EuroBonus Pandion 2013-2014

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Roger J, 18 Februari 2013.

1. NotRyan

NotRyan Medlem

Ska man inte ha Fast-track med alla *A - bolag som EBG ?

Mvh
    /NotRyan
    ---------------------------

Reser du med SAS på en Business- eller Economy Extra-biljett har du möjlighet att använda Fast Track för snabbare passering via säkerhetskontrollen.

SAS Fast Track erbjuds resande med SAS och Widerøe, som:

•reser i Business
    •reser i Economy Extra
    •är EuroBonus Guld-medlem oavsett biljetttyp, även när du reser inom Star Alliance.
    •reser i Business med en av våra samarbetspartners

Är du Guldmedlem i EuroBonus kan du också ta med en vän eller närstående familjemedlemmar genom Fast Track förutsatt att alla reser med SAS, Wideroe eller andra medlemmar i Star Alliance.

Last edited: 6 Mars 2013
  2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Agenterna på Arlanda har ingen koll alls på vilka regler som gäller...

3. 1 person likes this.
  4. Nystrom

Nystrom Medlem

Då EBP är lite godtyckligt och har ett inslag av subjektivitet skulle jag vilja se SAS göra en översyn av sitt lojalitetsprogram. Om SAS stod modell för Lufthansa bonusprogram så innebär det ju att någon har tagit en bra idé och förbättrat den lite. Varför kan då inte SAS se hur deras idé har utvecklats av andra och plocka med sig de idéerna? Skulle, i alla fall för mig, vara välkommet med ett upplägg av EuroBonus som liknar Miles&More, dvs göra EBP till en officiell nivå med tydliga prestationskrav

1 person likes this.
  5. MrB

MrB Medlem

Innan kunde man bara använda FT om man reste med SAS (som EBG). "...ta med en vän eller närstående familjemedlemmar..." gällde mig veterligen inte heller inte tidigare.

Två trevliga förbättringa i min mening.

6. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När vi flög till PMI nu senast fick jag både på CPH och på PMI ta med mig 4 personer i fast track fast det bara var jag som hade EBG så det fungerade för mig utöver vad jag förväntat mig...

7. Knogle

Knogle Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det ser ut såhär i år...

IMG_2496.jpg

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!