Senaste nytt

Jag har blivit EuroBonus Pandion 2013-2014

agehall

Medlem
Ursäkta en gröngöling men vad, förutom prestigen, förändras när man blir Pandion och vad ger det?

Jag upplever faktiskt Pandions som rätt prestigelösa. De är ju de som reser lika ofta med flyg som vanligt folk åker buss/tunnelbana, så de tycker nog inte det är så "speciellt" längre. Det är snarare de nykläckta EBGerna som precis nått upp till 50k som tror att de äger världen...
 

jumbooze

Medlem
Jag upplever faktiskt Pandions som rätt prestigelösa. De är ju de som reser lika ofta med flyg som vanligt folk åker buss/tunnelbana, så de tycker nog inte det är så "speciellt" längre. Det är snarare de nykläckta EBGerna som precis nått upp till 50k som tror att de äger världen...

Va?! Äger jag inte världen?
Närmar mig snart 100K dock så då borde jag väl minst äga Färöarna? :cool:
 

Jonas C

Medlem
Va?! Äger jag inte världen?

Han syftar nog snarare på overentitlement beteendet som utövas av många nykläckta statusmänniskor. Se exempelvis på FlyerTalk där det finns en hel uppsjö av inlägg från Star Silvermedlemmar som förväntar sig gratis uppgraderingar på Singapore Airlines. För att nämna ett exempel.
 
Jag upplever faktiskt Pandions som rätt prestigelösa. De är ju de som reser lika ofta med flyg som vanligt folk åker buss/tunnelbana, så de tycker nog inte det är så "speciellt" längre. Det är snarare de nykläckta EBGerna som precis nått upp till 50k som tror att de äger världen...

nåja det finns gott om Pandions som beter sig som småbarn i ett vuxendagis ute på flygplatserna också ungefär dom nykläckta guld/silver medlemmar även om dom inte är lika många än..
 

agehall

Medlem
nåja det finns gott om Pandions som beter sig som småbarn i ett vuxendagis ute på flygplatserna också ungefär dom nykläckta guld/silver medlemmar även om dom inte är lika många än..

Ok, de har jag inte stött på. Jag har oftast identifierat pandions genom att jag har råkat notera bagagetaggen när de slänger upp väskan. I övrigt har de varit väldigt diskreta och gjort lite väsen av sig.
 
Toppen