Jag har blivit EuroBonus Pandion 2013-2014

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Roger J, 18 Februari 2013.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tycker det är rätt skoj att vi har en community som kan ordna en sådan träff utan att det blir en snubbe som sitter själv i en bar och tittar sig i spegeln. ;)

6 personer gillar detta.
  2. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, du har en bra bit kvar.

3. Hasse E

Hasse E Medlem

Ursäkta en gröngöling men vad, förutom prestigen, förändras när man blir Pandion och vad ger det?

4. Nystrom

Nystrom Medlem

Finns lite info i den här tråden

5. VonMögen

VonMögen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tur det egentligen. Skulle jag ligga i topp i SAS spendings skulle SAS inte må så bra ... :)

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag upplever faktiskt Pandions som rätt prestigelösa. De är ju de som reser lika ofta med flyg som vanligt folk åker buss/tunnelbana, så de tycker nog inte det är så "speciellt" längre. Det är snarare de nykläckta EBGerna som precis nått upp till 50k som tror att de äger världen...

8 personer gillar detta.
  7. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Va?! Äger jag inte världen?
    Närmar mig snart 100K dock så då borde jag väl minst äga Färöarna? :cool:

8. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Han syftar nog snarare på overentitlement beteendet som utövas av många nykläckta statusmänniskor. Se exempelvis på FlyerTalk där det finns en hel uppsjö av inlägg från Star Silvermedlemmar som förväntar sig gratis uppgraderingar på Singapore Airlines. För att nämna ett exempel.

4 personer gillar detta.
  9. TorbjornMieden

TorbjornMieden Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    nåja det finns gott om Pandions som beter sig som småbarn i ett vuxendagis ute på flygplatserna också ungefär dom nykläckta guld/silver medlemmar även om dom inte är lika många än..

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, de har jag inte stött på. Jag har oftast identifierat pandions genom att jag har råkat notera bagagetaggen när de slänger upp väskan. I övrigt har de varit väldigt diskreta och gjort lite väsen av sig.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!