Senaste nytt

Jag har blivit EuroBonus Pandion 2013-2014

Roger J

Medlem
Fick välkomstbrev idag, så jag är tydligen tillbaka, har haft EBP ett par perioder tidigare. Inget välkomstpaket ännu. Tidigare har jag fått en penna och en Pandion-Ipod, räknar verkligen inte med något överdådigt i dessa tider dock.
Detta betyder också med största sannolikhet att ni som ännu inte fått något brev från Rickard Gustafsson kan se fram emot kommande år utan svart... :p
 

Traveller

Medlem
Fick välkomstbrev idag, så jag är tydligen tillbaka, har haft EBP ett par perioder tidigare. Inget välkomstpaket ännu. Tidigare har jag fått en penna och en Pandion-Ipod, räknar verkligen inte med något överdådigt i dessa tider dock.
Detta betyder också med största sannolikhet att ni som ännu inte fått något brev från Rickard Gustafsson kan se fram emot kommande år utan svart... :p

Första året fick jag mig en riktigt bra vinöppnare... Den är helt enkelt kanon. Andra året blev det att dela med sig av ett guldkort till någon kär. I år får vi se vad det blir.. :) Men, egentligen tycker jag det är bättre om pengarna går till Övik..
 

gusten

Medlem
Hur har ditt resemönster sett ut under perioden..? Vore intressant att veta vad som krävs i dagsläget.



Fick välkomstbrev idag, så jag är tydligen tillbaka, har haft EBP ett par perioder tidigare. Inget välkomstpaket ännu. Tidigare har jag fått en penna och en Pandion-Ipod, räknar verkligen inte med något överdådigt i dessa tider dock.
Detta betyder också med största sannolikhet att ni som ännu inte fått något brev från Rickard Gustafsson kan se fram emot kommande år utan svart... :p
 

Johannes

Medlem
Ok, källan jag hade för 5000 var för 2012, en kille som har barn på samma förskola som min dotter och som jobbar en del med marknadsföring med SAS...
 
Toppen