Senaste nytt

Izettle tar nu Diners Club&Amex

Najk

Medlem
Izettle tar nu AMEX

Avgiften för att ta American Express kommer vara 1,50 kr + 3,75% av transaktionsbeloppet.
 

Unicornone

Medlem
Telia säljer dosan. Mycket B att det bara fungerar med iPhone.

Dosan? Menar ni kortläsaren? Om jag nu fattat rätt så blir jag förvånad. kostar den pengar? Jag fick min direkt från iZettle tre dagar efter att jag reggat mitt konto utan FB-krav och gratis. Startade mitt konto i november.

Men jag kanske inte hängde med riktigt, om så är fallat så kryper jag tillbaka in i min lilla grotta och tiger tyst.
 

Najk

Medlem
Jag fick med min kortläsare gratis för ett halvår sedan och enligt info på iZettle så är både App och kortläsare gratis
 
Du kan även köpa den i Telias butiker, kostar 200 ex moms men kommer med en värdecheck som ger 200kr i fria transaktioner. Men det är ju i princip bättre att vänta på läsaren istället. :)
 

HerrOlsson

Medlem
Mycket Bra att den bara finns till iPhone ;)

Nja, egentligen är Izettle så mycket bättre tillsammans med IPa,d och eftersom iPad idag är en industristandard med egentligen ingen riktigt konkurrent i det formatet så känns det inte som en stor investering för ett litet bolag att köpa in en iPad istället för att teckna motsvarande terminal med inlösen.
 
Toppen