Izettle tar nu Diners Club&Amex

Diskussion i 'Kreditkort' startad av HerrOlsson, 23 December 2011.

1. HerrOlsson

HerrOlsson Medlem

Nu behöver vi bara en triple points kampanj också ;)

2. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Izettle tar nu AMEX

Avgiften för att ta American Express kommer vara 1,50 kr + 3,75% av transaktionsbeloppet.

3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur fick ni tag i "dozan"?

Tycker det är lite B att det är facebook krav på ett konto.

4. Telia säljer dosan. Mycket B att det bara fungerar med iPhone.

5. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack, iPhone har jag men ingen facebook :D

6. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Annars får du ju dosan efter ett par veckor skickad till dig om du inte har bråttom.

7. Unicornone

Unicornone Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dosan? Menar ni kortläsaren? Om jag nu fattat rätt så blir jag förvånad. kostar den pengar? Jag fick min direkt från iZettle tre dagar efter att jag reggat mitt konto utan FB-krav och gratis. Startade mitt konto i november.

Men jag kanske inte hängde med riktigt, om så är fallat så kryper jag tillbaka in i min lilla grotta och tiger tyst.

8. Najk

Najk Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag fick med min kortläsare gratis för ett halvår sedan och enligt info på iZettle så är både App och kortläsare gratis

9. Erik Bernskiöld

Erik Bernskiöld Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan även köpa den i Telias butiker, kostar 200 ex moms men kommer med en värdecheck som ger 200kr i fria transaktioner. Men det är ju i princip bättre att vänta på läsaren istället. :)

10. HerrOlsson

HerrOlsson Medlem

Mycket Bra att den bara finns till iPhone ;)

Nja, egentligen är Izettle så mycket bättre tillsammans med IPa,d och eftersom iPad idag är en industristandard med egentligen ingen riktigt konkurrent i det formatet så känns det inte som en stor investering för ett litet bolag att köpa in en iPad istället för att teckna motsvarande terminal med inlösen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!