Senaste nytt

ITA Matrix hjälp och tips

agehall

Medlem
Kikade lite mer på det och jag ser nu att A3 har postat fares ARN-LHR, men jag får inte upp någon availability alls när jag söker ARN-LHR med connection point i ATH.
 

agehall

Medlem
Jag tittade på lite slumpmässiga datum framåt i tiden och jag kan inte se tillgänglighet i P någonstans. Så frågan är om Aegean säljer dessa själva eller om det helt enkelt inte vill sälja biljetter i dessa klasser.
 

palmen

Moderator
Dessa biljetter brukar gå att boka på nätresebyråer, tex expedia... Har själv hittat sådana biljetter för typ 6-700 kronor för ARN-ATH-LHR med sökningar på flygresor.se
Verkar dock inte fungera omvänt i och med att planet från Athen till Stockholm går tidigt på morgonen, borde dock gå med att sova över i Athen?
 

Brandten

Medlem
Borde verkligen varit med på en sådan där workshop som anordnats... men nu får jag fråga här istället.
Kan jag leta efter "perfekt" resa (blir aldrig perfekt) och sedan ringa SAS och boka det och betala över telefonen med SAS Amex för 30 eb-poäng/100kr spend?
 

SNIFF

Medlem
Borde verkligen varit med på en sådan där workshop som anordnats... men nu får jag fråga här istället.
Kan jag leta efter "perfekt" resa (blir aldrig perfekt) och sedan ringa SAS och boka det och betala över telefonen med SAS Amex för 30 eb-poäng/100kr spend?
Jag har för mig att du kan göra det om det typ bara rör sig om SAS-flyg. Du kan ju ringa och kolla nu på direkten. :)
 
Toppen