Senaste nytt

Introduktionstråd?

swede77

Medlem
Hej alla Businessclass.se' are,

Ville bara passa på att introducera mig själv lite snabbt och också säga att jag tycker att det är ett strålande initiativ att ni har startat denna sida, känns mycket roligare att komma till ett svenskt forum än att jaga runt på tex Flyertalk där det visserligen finns massor med information men man är lite väl anonym.

Så, väldigt roligt med en svensk sida, ser fram emot rapporter och annat matnyttigt! :cool:

Själv har jag flugit runt en del i mellanöstern och afrika tidigare (bas i DXB) och där främst flugit QR och EK och först sedan 1 1/2 år sedan varit baserad ARN igen och blivit EBG i år igen! Ibland får man flyga flott med stora bolag och ibland blir det mer "spännande" med Inrikesflyg i Afrika, ibland gamla ryska Antonov osv. Så man vet aldrig vad flygvärlden kan bjuda på i mitt arbete.
Givetvis är jag en mileage junkie, så jag ser fram emot roliga diskussioner och all expertis som ni säkert har att dela med er av!

Kanske kan detta bli en introduktionstråd (om det inte redan finns en sådan som jag missat)?

Swede77
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen swede77 till BusinessClass.se!

Det är roligt att du har hittat hit.
Om du vill tjäna massor av miles eller åka flott för mindre pengar, har du kommit rätt webbsida. :)

Ställ gärna frågor, så försöker vi att hjälpa dig att hitta (ibland tokiga) lösningar!
 
Toppen