Introducing AwardFares Trips & Black Friday Offer

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av PRJml2ENIpiC1e3L, 23 November 2018.

1. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    tänkte skaffa guld nu så det här var välkommet :)

Hi there!

Black Friday Offer
    Earlier this year we launched AwardFares Gold with premium features such as custom searches and result refreshing. During this Black Friday weekend we're offering 50% off your 1st year with the GOLD YEARLY plan. Offer ends November 27th, 2018 at 01:00 UTC. Only valid for new subscriptions.
    Pricing | AwardFares

AwardFares Trips
    Today we're launching a new Gold feature called "Trips". With Trips you can easily search round-trip award fares between any two zones. Perfect for finding your next last-minute First class trip, or a weekend getaway.
    Login | AwardFares

Singapore Airlines Availability
    Earlier this year we added Singapore Airlines availability for most of their intercontinental routes, including the world's longest flight between Singapore and New York. Availability is currently limited to Economy and Business class. However, we hope to add First class availability soon as well.
    Login | AwardFares

New Routes & Map
    More routes are continuously being added. Over 700 routes are currently available, with recent additions including Singapore routes and several South American routes. As we've been adding new routes, the old route map became too cluttered. So, we recently released a re-designed route map to solve this problem.
    Routes | AwardFares

More Coming!
    We have many more exciting updates planned. Stay tuned!

Happy Flying!
    awardfares.com

Tonton, andersl och Janne V gillar detta.
  2. pep

pep Medlem

Er dette ikke blot en annonce eller propaganda? Har du/andre erfaring med dette og er der neutrale anmeldelser heraf?

3. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag använder tjänsten sedan flera månader tillbaka, som guld medlem. Otroligt användbar och prisvärd för mig.

Jag har inte hunnit testa deras trip search utan jag söker per leg och lägger till i min ”Journey”. Denna använder jag sedan som underlag när jag genomför bokningen.

MrDollar, TrickyRick och pep gillar detta.
  4. Zniper

Zniper Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är skillnaden mot United awardsearch? Hittar denna legs som United inte hittar?

5. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gränssnittet! Denna tjänst är gjord av personer som är av samma skrot och korn som oss. Poängjägare. Regga ett gratiskonto och prova.

DrGold, Diamond-in-the-ruff, pep och 2 andra gillar detta.
  6. Leif Magnusson

Leif Magnusson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Förstoringsglaset" i Awardfares har försvunnit för mig. Är Guld. Någon som vet varför?

7. Andreas Ekman

Andreas Ekman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Prova trycka på krysset alt. cirkulär pilarna under resp. dag så får du samma funktion
    upload_2018-12-10_0-50-45.png

Förstoringsglasen kommer när du gör sökninga längre fram än 90 dagar om det inte finns någon gammal sök info som den kan visa.
    upload_2018-12-10_0-52-28.png

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!