Senaste nytt

Intressekoll Nybörjar Workshop Göteborg 2020-???-??

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Davvelavve Jag tror tanken är att skriva upp sig på alla datum man kan så Andreas en överblick när flest har möjlighet att komma.
Exakt, man ska välja alla datum man kan, vi kommer välja den dagen med flest röster och det kan ändra sig under tiden.
Så välj alla dagar som man kan medverka. Vi kan även behöva ta bort dagar som alternativ om vi inte kan boka lokalen.

Så välj ALLA dagar du kan medverka.

Som det är just nu så leder den 7/3
 
Last edited:

MLG55

Medlem
Ett tips kan ju vara att ta med sig en vän som man försökt att värva som fortfarande är skeptisk.
Förhoppningsvis blir de så taggade av detta och hoppar på tåget och vill bli värvad av dig sen :)
Jag kan nog få med mig några personer som jag försökt att övertyga!
Om det är ok för @Andreas Ekman att vi gör så!
 
Vi välkommnar alla +1, +2, +3 osv.
Är van att bli idiotförklarad av folk som inte är i poängträsket.

Är ofta några på Stockholms workshopen som tar med sig +1 med någon som inte är aktiv på bc men ändå lite intresserad.
Men vi tar allt detta med anmälningar när vi bestämt dag och har en tråd för just träffen.

I denna tråd ska vi bara få fram vilken av dagarna som ger flest deltagare.

Sen kommer alla i början av workshoppen få fylla i ett formulär för en ansökning av ett Amex SAS Elit via min länk... :p:cool::D
 
Då har ett beslut fattats, eftersom det var två datum som fick flest röster så väljer jag det som är lite längre fram i tiden med förhoppning att det ska bli flera.
Kommer skapa en separat tråd för workshopen där alla behöver anmäla sig på nytt.
Anmälan kommer vara bindande just PGA kostnaderna

Valt datum är den 28/3
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen