Senaste nytt

Intra Asia med THAI 747

wenne87

Medlem
Hej,

Bokad på en flygning mellan DPS Bali till BKK.
När jag ska välja platser, (är bokad i Business) Så kan jag också välja platserna i nosen... är inte det First? Har jag missat något här? De säljer inte heller First på sträckan...
 

Wyll

Medlem
Det kan vara olika beror ju på vilken 747 du hamnar på. Vi hade nyare Bangkok-Phuket nu i feb.
 

Buffy

Medlem
TG203 tror jag det va.

Boeing 777 Phuket-Bangkok hem så va en väldigt trevlig resa, blev A380 Bangkok-Europa. Så 3 trevliga maskiner där A380 och 777 vart klart bäst dock bara business I 777.
Nice, visste inte att de flög 747 mellan Phuket Bangkok. Ska hålla koll till nästa resa.
Senast flög jag nosen i 747 Stockholm -Phuket och 777-200 Phuket-Bangkok samt 777-300ER Bangkok-Stockholm, allt i business.
 

Wyll

Medlem
Nice, visste inte att de flög 747 mellan Phuket Bangkok. Ska hålla koll till nästa resa.
Senast flög jag nosen i 747 Stockholm -Phuket och 777-200 Phuket-Bangkok samt 777-300ER Bangkok-Stockholm, allt i business.



Den 747 vi flog med skulle vidare ifrån Phuket till Europa och den 777 vi tog till Bangkok kom ifrån Frankfurt så antar att det är såhär de flyttar sina maskiner mellan Phuket å Bangkok.
Vart även folk som kom ifrån Frankfurt som fick en paus på Phuket flygplats innan de fortsatte till Bangkok. Varför man nu skulle välja det framför ThaiA380 ifrån Frankfurt direct till Bangkok? Pris kanske?
 
Toppen