Senaste nytt

Intrång i BA Executive Club - kontot spärrat

kristerj

Medlem
Dessbättre verkar mitt konto vara intakt, jag har dock använt KVS flitigt tills för några månader sedan.
 

nota bene

Medlem
Mitt konto är nollat på Avios, vilket är mkt irriterande då jag tänker boka en sak snart och inte tänker dra på mig några lax i räkning för att sitta och tjafsa med BAEC från Asien för 10+ kr/min.

Att logga in gick bra efter password reset.
 

iRobert

Medlem
Var likt @nota bene utelåst men löste den biten, är dessvärre även jag nollad och har bokningar att göra..

edit: inte fått ett enda mail från BA om detta. riktigt dåligt.
 

khybner

Medlem
Tog inte 24h utan 70h men fick detta precis nu och mina Avios är tillbaka igen :)



Thank you for getting in touch with us.

Following our recent communication about some unauthorised activity in relation to your Executive Club account, we are pleased to inform you that we have completed our internal audit of your account.

We are continuing to investigate this incident, which we understand was the result of a third party using information obtained elsewhere on the internet to gain access to Executive Club accounts.

At this stage we are not aware of any access to any subsequent information pages within your account, including your flight history or payment card details.

We also do not believe, at this stage, that any Avios have been removed from your account, so we have now lifted the precautionary suspension on your account and you are free to use it as you wish.

We would recommend that you continue to be vigilant about any unusual or suspicious use of your personal data.

If you use the same login details for your Executive Club account as you do for your online accounts with any other organisations, we would also recommend that you change the passwords for these accounts.

We are sorry for the concern and inconvenience this matter may have caused you and would like to reassure you that we are continuing to take this incident seriously.

British Airways Executive Club team
 

DrKlas

Medlem
Nu är mina avios tillbaka! Ibland är det skönt att inte ha så mycket poäng för då behöver man inte oroa sig när de försvinner.
 

rob74

Medlem
Även jag har drabbats av detta.
Har strax över 13k på kontot.
Testade att logga in efter att ha läst detta...
 

emailsson

Medlem
Mina avios är också åter på kontot :)

Som jag har förstått så har man ännu inte hittat källan till intrånget. Vad som kan tilläggas är att github drabbades av ett intrång i samma veva som BA. Jag har dock mycket svårt att se att klientelet för de båda tjänsterna skulle nämnvärt överlappa.
 
Så här ser mitt konto ut...

Skärmavbild 2015-04-10 kl. 08.47.32.jpg
 
Toppen