Senaste nytt

Intjäning av miles till Miles&More

Jonas C

Medlem
Jonas C, skulle vara bra med lite direkt källor till en del av dessa utlåtanden. Jag litar på dig :) men det är alltid bra att ha riktiga källor till så pass "stora ord" om du förstår vad jag menar. "Hear, hear I say, not hearsay"

Det är saxat från tråden om FlyerTalk's Miles&More event som hölls igår. Det har inte publicerats en sammanställning ännu, men jag förmodar att Oliver2002 kommer med ett officiellt uttalande från Lufthansa snart.

Flyertalk/Vielfliegertreff and Lufthansa Dialog 2013 event - Page 6 - FlyerTalk Forums
 

A380*G

Medlem

Senator

Moderator
Det är saxat från tråden om FlyerTalk's Miles&More event som hölls igår. Det har inte publicerats en sammanställning ännu, men jag förmodar att Oliver2002 kommer med ett officiellt uttalande från Lufthansa snart.

Flyertalk/Vielfliegertreff and Lufthansa Dialog 2013 event - Page 6 - FlyerTalk Forums

tack Jonas..

Jag förmodar att LH Group har en mer professionell kommunikationsdirektör än en moderator på ett webforum.

Nu är väl detta formellt med tanke på att det finns på FlyerTalk, OCH Lufthansa har accepterat att detta postas där.
 
Toppen