Senaste nytt

Intjäning av EuroBonuspoäng (Inom alla områden)!

barrskog

Medlem
Jag tycker handla på Coop och konvertera poängen till EB-poäng fungerar mycket bra. Jag och frugan har lånat ut vårt ena Coop medlemskort till mina föräldrar, så att vi får en högre spend och därmed kommer högre upp i deras poängtrappa. Under andra halvan av månaden brukar vi komma upp i 5p per krona, motsvarande 50/100 EB poäng, vilket med de EB-kampanjer Coop kör med nästan är 60/100 EB. Lägg därtill AMEX Elite så har man cirka 80/100 på att handla mat.
 

Davvelavve

Medlem
Någon som vet om Eurobonus kommer börja sälja poäng? Det har varit inaktivt under hela året. Hade behövt 10000-20000 poäng i runda slängar...
 

Tonton

Medlem
Någon som vet om Eurobonus kommer börja sälja poäng? Det har varit inaktivt under hela året. Hade behövt 10000-20000 poäng i runda slängar...

Nej,

Men du har inte övervägt andra alternativ? Att köpa poäng direkt av SAS brukar vara en riktigt dålig affär.

idéer:
  • Få/Låna poäng av vänner/familj genom att gå ihop i samma pool
  • Passa på att hoppas på lite olika deals via onlineshoppen eller byta elbolag
  • Signa upp dig på nya Amexkampanjen (Amex SAS Classic)
  • Värva en (1) person till ett amexkort
  • Om du har vanliga SAS Masterard - byt upp dig till Premium
Genom att vara lite kreativ så kan du lätt uppnå 10k-20k poäng under närmsta månaden, för en mindre kostnad än vad det skulle vara att köpa poängen direkt av SAS.
 

Davvelavve

Medlem
Har en vän på G, men eftersom han varit student i flera år går han inte igenom kreditupplysningen. Alla andra verkar inte förstå värdet och tror att jag är fanatisk...
 

Tonton

Medlem
Har en vän på G, men eftersom han varit student i flera år går han inte igenom kreditupplysningen. Alla andra verkar inte förstå värdet och tror att jag är fanatisk...

Har ni testat?

Amex gav mig kreditkort när flyttade hem till Sverige som student och hade 0kr i taxerad inkomst. Iofs så fick jag "bara" 20k i kreditgräns första gången - men bättre än ingenting.
 

Davvelavve

Medlem
Har ni testat?

Amex gav mig kreditkort när flyttade hem till Sverige som student och hade 0kr i taxerad inkomst. Iofs så fick jag "bara" 20k i kreditgräns första gången - men bättre än ingenting.
Var det Classic kortet du fick då? Min vän har redan Classic och tänker att premium eller elite har lite högre krav.
 
Toppen