Inte nöjd med SAS idag

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Gnopps, 12 Oktober 2011.

1. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gnopps, hoppas dina flygavgångar gick bra sen fast du kommer nu hem lite senare än planerat.

2. Gnopps

Gnopps Medlem

Land:
    Finland Finland
    När Diners-loungen stängde tog jag varvet förbi sas-loungen och fick hjälp av en mycket tillmötesgående kvinna. Då jag frågade såg hon att 2115-flyget nu hade platser lediga och bokade om mig (2000-avgången var körd). Så kom hem 2315, lite bättre om än inte bra. Blev dock ett stort plus för bemötandet i loungen.

3. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skönt att det löste sig och du kom hem snabbare än du förväntade dig. :)

4. vicce

vicce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tråkigt att det inte gick din väg idag.

Senast mitt flyg blev inställt så hade jag turen att vara på Landvetter i rätt så god tid så jag hann med flyget som skulle gå innan. Nu var detta på morgonen så det var väl 25 minuter mellan flighterna, men nästa flight efter min skulle avgått ca 1 timme senare. Så där skötte SAS det bra tycker jag.

5. flying

flying Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Inställda flyg... Priset tog SAS i vintras då på en vecka råkade ut för 6 inställda avgångar! Ganska svårslaget skulle jag tro?

6. mry

mry Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I samband med askmolnet eller? ;)

7. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OP: anledningen till att du inte kunde byta flyg i OLCI måste varit att din biljett skrivits om (ny rutt via Stockholm). Varför ringde du inte SAS direkt från kontoret/taxin?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!