Senaste nytt

[Inställt] Inofficiell BusinessClass Köpenhamnsträff (Julefrokost!) lördagen den 5 december 2020

Status
Stängd för vidare inlägg.

GOTATH

Medlem
Det finns tyvärr en allvarlig risk att vi måste ställa in årets julefrokost, jag pratade med Sören och kom överens om att vi avaktar lite med beslutet.

Om det är några som vet att de inte kommer att kunna närvara så vill vi gärna ha den informationen så fort som möjligt.

Aktuell Lista:
@Tommy @Susanne
@Martin Gren
@palmen
@kristerj
@Tonton
@bnr
@Flood
@fcx
@HelenaLS
@JiBe + Fru
@011430121
@David
@GOTATH
@Royne + Fru
@Sir Karlsson + Fru
@Ricci
@Fidde
@lillemannen
@Mariehelen + Man
@DanielKif
@doc
@Mikael Björklund
@Rickard_O
@Turisten
@SayOve
@Sir Lemon + Fru
Jag kommer tyvärr inte. Ska opereras i början av veckan och det är inte läge att resa några dagar efter det :(
 

Tommy

Medlem
Det finns tyvärr en allvarlig risk att vi måste ställa in årets julefrokost, jag pratade med Sören och kom överens om att vi avaktar lite med beslutet.

Om det är några som vet att de inte kommer att kunna närvara så vill vi gärna ha den informationen så fort som möjligt.

Aktuell Lista:
@Tommy @Susanne
@Martin Gren
@palmen
@kristerj
@Tonton
@bnr
@Flood
@fcx
@HelenaLS
@JiBe + Fru
@011430121
@David
@Royne + Fru
@Sir Karlsson + Fru
@Ricci
@Fidde
@lillemannen
@Mariehelen + Man
@DanielKif
@doc
@Mikael Björklund
@Rickard_O
@Turisten
@SayOve
@Sir Lemon + Fru
 

011430121

Medlem
Andra gången SAS ändrar utresan till Julefrokosten.
undrar vad SAS kommer ändra till vilken flygplans typ när den sista 737-700 lämnar SAS
C46B59C6-4B05-4ECD-98F5-ED5455C0DAC0.png
 

Rickard_O

Medlem
Tråkigt, hade en känsla av detta imorse när en kompis frågade vad jag gjorde 5 december!
Då är det bara hålla tummarna för den svenska valutan jobbar under vintern så man får en trevlig vår i Köpenhamn istället!
 

palmen

Moderator
Trist när man hade möjlighet att åka i år. SAS har även idag ställt in 1 av 3 flighter som var bokade och erbjudit mig 10 minuter byte mellan två flighter... Får ta den striden med sas framöver.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen